کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با «بسیج»:

اگر مذاکره‌کنندگان هوشمند بودند، دقت بیشتری می‌کردند/تفکر خطرناک صالحی و ظریف

نماینده مردم رشت گفت: مطمئنا آژانس هر گونه اطلاعاتی به دست می‎آورد یقینا در اختیار سازمان سیا امریکا و دستگاه‎های جاسوسی امریکا و دیگر کشورها قرار می‎دهد.
کد خبر: ۸۷۲۵۱۶۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴
جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی نماینده مردم رشت در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی مبنی بر اینکه درز اطلاعات هسته‎ای نشان از تیزهوشی و هوشمندی مذاکره‌ کنندگان ایرانی داشته است تصریح کرد: این مسئله نشانگر هوشمندی مذاکره کنندگان هسته‎ای ایران نیست؛ اگر مذاکره کنندگان ما هوشمند بودند در این مذاکرات دقتی بیشتری می‎کردند و اگر نبود نامه مقام معظم رهبری، شاید تمامی شرایط امریکایی‎ها را می‎پذیرفتند.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه شاهد نوعی تفکر بسیار خطرناک در بین دولتمردان از جمله صالحی و ظریف هستیم مبنی بر اینکه امریکا و غرب خیرخواه ما هستند گفت: این احساس که آژانس بین المللی اتمی نیز می‎تواند کمکی به فعالیت‎های هسته‎ای و توافق برجام داشته باشد یک خوش خیالی است.

وی در ادامه این مطلب عنوان کرد: مطمئنا آژانس بین المللی اتمی و دبیرکل آن تحت پوشش نهادهای امریکایی هستند و امریکا به آنها خط می‎دهد، از این رو آژانس هر گونه اطلاعاتی به دست می‎آورد یقینا در اختیار سازمان سیا امریکا و دستگاه‎های جاسوسی امریکا و دیگر کشورها قرار می‎دهد.

نماینده مردم رشت در توضیح این مطلب بیان کرد: وقتی که اطلاعات هسته‎ای ما در اختیار آژانس قرار می‎گیرد و آنها در اختیار دشمنان قرار می‎دهند؛ آنها به صنعت هسته‎ای کشور و دانشمندان و نخبگانی که مشغول فعالیت‎های هسته‎ای هستند رحم نمی‎کنند و مطمئنا هر قدمی که برمی‎دارند در جهت نابودی تاسیسات و دانشمندان هسته‎ای و ضعیف کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کوچکی نژاد با اشاره به تاکیدات امام خامنه‎ای مبنی بر عدم خوش بینی به امریکا و لزوم هوشیاری و موضع قدرت مندانه در مذاکرات یادآور شد: اما دولتمردان ما فکر کردند با یک قدم زدن و صحبت کردن با امریکایی‎ها، دشمنی آنها به ایران به پایان می‎رسد درحالی که چند ماه بعد از توافقات نشان دادند دشمنی آشکار خود را نشان دادند که در جهت اعمال تحریم‎های سنگین و همسو کردن افکار دنیا علیه ایران گام برمی‎دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار