سردار آزادی درگفتگو با «بسیج»:

پرداختن به مفاهیم دفاع مقدس از مصادیق انقلابی گری است

معاون فرهنگی سازمان بسیج گفت: یکی از مصادیق انقلابی گری، پرداختن به مباحث و موضوعات دفاع مقدس است و نباید در پیچ و خم زندگی، ارزش ها و مفاهمیم دفاع مقدس دستخوش فراموشی شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۹۶۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضفعین در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق بخشی اقتصاد مقاومتی و جهاد فرهنگی می تواند گره گشای مشکلات جامعه باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی های خود تاکید داشته اند که تسلیم نشدن در مقابل آمریکا در گروه اتکا به توانمندی داخلی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی و جهاد فرهنگی است و نیاز است که برای این کار، فرهنگ سازی بیشتری در سطوح مختلف کشور صورت بگیرد.

وی ادامه داد: با اتکا به روحیه انقلابی گری می توان در مقابل دسیسه های امریکا مقابله کرد و همین فرهنگ دینی و انقلابی، رمز مقاومت و ایستادگی ما در برابر استکبار بوده است. 
 
سردار آزادی خاطر نشان کرد: امام خامنه ای در طول سالیان دراز، همیشه در سخنرانی هایشان از انقلابی گری به عنوان یک منظومه فکری یاد کرده اند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در پایان افزود: یکی از مصادیق انقلابی گری، پرداختن به مباحث و موضوعات دفاع مقدس است و نباید در پیچ و خم زندگی، ارزش ها و مفاهیم دفاع مقدس دستخوش فراموشی شود و امروز شاهد انتقال این فرهنگ به بیرون از مرزهای کشورمان در سوریه و عراق هستیم.
ارسال نظرات