در رشته دو ومیدانی مسابقات قهرمانی کشور

دانش آموزان دو میدانی‌کار کردستانی موفق به کسب سه مدال کشوری شدند

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از کسب سه مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز توسط دانش آموزان پسر استان کردستان در رشته دو ومیدانی مسابقات قهرمانی کشوری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۴۹۶۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی امروز اظهار داشت: تیم های ابتدایی و متوسطه اول و دوم دانش آموزان استان در بخش پسران به مسابقات کشوری به شهر کُرد اعزام شدند.

رشید قربانی افزود: در بخش ابتدایی تیم استان با چهار ورزشکار دانش آموز شامل دیاکو رحمان پور و فردین رستمی از مریوان، آرمین غلامی از دهگلان و مرصاد سیجانیوندی از ناحیه سنندج، با مربیگری علی خوشرویی و سرپرستی ایوب کریمی در مسابقات حضور پیدا کرد.
وی اظهار کرد: در پایان این مسابقه ها، دیاکو رحمان پور در ماده 1500 متر موفق به کسب مدال طلا شد و همچنین این ورزشکار در ماده 800 متر مدال برنز مسابقات را بر گردن آویخت.
به گفته وی تیم استان در مقطع متوسطه اول با شش ورزشکار به اسامی فردین اسکندری و مهران مختاری از مریوان، عبدالرحمن ابراهیمی، کیان وفایی، صهیب ساعد موچشی و مبین رحیمی از سنندج و در مقطع متوسطه دوم با حضور کاویان بابایی و ارسطو لطفی به مربیگری قاسم رستمی و بختیار خسروی به مسابقات کشوری در شهرکُرد اعزام شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: در پایان مسابقات این دوره، کیان وفایی در ماده پرش سه گام موفق به کسب مدال نقره شد و تیم دوره متوسطه اول به مقام هفتم مسابقات دست یافت.
وی ادامه داد: همچنین در مقطع متوسطه دوم ارسطو لطفی در ماده 300 متر با مانع به مقام چهارم رسید و کاویان بابایی در 100 مقام پنجم مسابقات را کسب کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار