خبرهای داغ:

حذف رسانه های منتقد با استراتژی اعلام نبود مجوز رسانه ای توسط مسئولان بوکانی

آیین گرامیداشت روز خبرنگار در بوکان، روز یک شنبه 17 مرداد ماه در حالی برگزار شد که این بار هم به مثابه روالی که به تازگی از جانب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین فرمانداری در پیش گرفته شده است، خبرنگاران منتقد این بار به عنوان نبود مجوز رسانه ای سهمی از مراسم تجلیل روز خبرنگار نداشتند.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۶۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از کانی پرس؛ آیین گرامیداشت روز خبرنگار در بوکان، روز یک شنبه 17 مرداد ماه در حالی برگزار شد که این بار هم به مثابه روالی که به تازگی از جانب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین فرمانداری در پیش گرفته شده است، خبرنگاران منتقد این بار به عنوان نبود مجوز رسانه ای سهمی از مراسم تجلیل روز خبرنگار نداشتند.

طی چند سال گذشته بنا به هماهنگی های ایجاد شده میان مسئولان بوکانی از همه خبرنگاران بوکانی حتی خبرنگاران غیر فعال نیز برای مراسم روز خبر نگار دعوت می شود ولی در روز خبرنگار امسال و بنا به دستور استانداری ازهیچ خبرنگار منتقدی در بوکان و دیگر شهرستانهای استان دعوت نشد و خبرنگاران منتقد را از حضور در مراسم روز خبرنگار تحت عنوان نبود مجوز رسانه ای حذف کردند.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان با صدور لیستی از 20 خبرنگار فعال در بوکان تنها 11 خبرنگار را برای حضور در مراسم روز خبرنگار به مسئولان شهرستانی معرفی کرد که خود این لیست نیز شبهات بسیار زیادی را در میان خبرنگاران ایجاد کرده و آنان معتقد هستند این اسامی از جای دیگر برای مسئولان فرهنگ و ارشاد ارسال شده است.

نباید فراموش کرد که از دیگر خبرنگارانی که کنار گذاشته و مورد بی لطفی صاحبان امر قرار گرفتند، منتقد هم نیستند!!! اما باز هم از حضور در مراسمی که به نام آنان برگزار شده بود، محروم شدند.

به بیان دیگر، بعضی از مدیران دولت تدبیر و امید به صورت محترمانه(!) رسانه های منتقد را حتی از یک تجلیل ساده خود هم حذف کرده اند و حتی به دیگر ارگانهای شهرستانی نیز دستور اکید دادند که از خبرنگاران منتقد برای بزرگداشت روز خبرنگار دعوت نشود!

بی گمان رسانه ها و خبرنگاران منتقد، با شور بیشتری به کار خود ادامه می دهند و برای پیشرفت شهر بوکان و همچنین تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" تمام تلاش خود را برای دیده شده مشکلات مردم در چهارچوب قانون انجام خواهند داد.

در پایان یاد آور می شویم روز خبرنگار بدون هیچ جبهه گیری متعلق به تمامی خبرنگاران است و در حقیقت آنها خط مقدم تمامی رویدادهایی هستند که رسالتشان را رقم خواهد زد حال چه بعضی ها خوششان آید چه نیاید.

ارسال نظرات