خبرهای داغ:

همایش کارکنان و خانواده آنها در ناحیه تکاب برگزار گردید

همایش خانواده کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب با حضور ، مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه در محل سالن مجتمع فرهنگی ارشاد شهرستان تکاب برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۵۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این همایش که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت و با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج و خانواده آنها برگزار گردید، ابتدا سرهنگ کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب به حاضرین در همایش خیر مقدم گفته و میلاد با برکت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت را تبریک گفت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین زنگنه، مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) ، در خصوص جایگاه زن در خانواده و در استحکام زندگی خانوادگی سخنرانی نمود . وی همچنین به رابطه والدین و فرزندان بخصوص حجاب دختران و زنان اشاره نمود.

حجت الاسلام و المسلمین زنگنه همچنین در خصوص تهاجم فرهنگی گفت : در زمان رضا شاه میخواستند چادر و حجاب زن را بردارند که عده ای حاضر به مرگ شدند ولی چادر و حجاب خود را برنداشتند در حالی که تهاجم فرهنگی باعث کم رنگ شدن حجاب در سطح جامعه شده و عده ای بدون اجبار حجاب و چادر خود را برداشته اند.

زنگنه در ادامه به راوبط خانوادگی اشاره نموده افزود : اگر خیانت وارد زندگی شد ، زندگی از آن حالت تحکیم خارج شده و به حالت بی ثباتی و تزلزل رو می آورد.

در پایان جلسه از خانواده کارکنان با اهداء لوح و یک شاخه گل تقدیر به عمل آمد. همچنین فرزندان کارکنان که دارای معدل درسی بالای 19 بود هدایایی به رسم یاد بود اهداء گردید.

ارسال نظرات