شجونی در گفت و گو با «بسیج»:

سخنان نوبخت نشان داد دولت در برخورد با فیش نجومی‌ها قاطع نیست

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نوبخت سخنگوی دولت، صفدر حسینی را امانتدار بزرگ می نامد و وی را از ذخایر کشور می داند. زمانی که سخنگو چنین اظهاراتی داشته باشد، پیداست که دولت درصدد مبارزه با اینگونه فسادها نیست.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۴۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، در خصوص فیش های نجومی و عدم شفاف سازی دولت برای مبارزه با عاملان و صاحبان حقوق های نامتعارف اظهار داشت: دولت بایستی در جهت مبارزه با عاملان و صاحبان فیش های نجومی برخورد جدی داشته باشد و لکه ننگ حقوق های نجومی را پاک کند؛ مشت نمونه خروار است را می توان در اینجا مثال زد.

شجونی افزود: آقای نوبخت سخنگوی دولت، صفدر حسینی را امانتدار بزرگ می نامد و وی را از ذخایر کشور می داند. زمانی که سخنگوی دولت چنین اظهاراتی داشته باشد، پیداست که دولت درصدد مبارزه با این گونه فسادها نیست.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با برخورد جدی با متخلفان و مسوولین فاسد اقتصادی توصیه هایی فرموده اند اما دولت و مسوولین به آن عمل نکرده اند. تمامی افراد و نهادهای تاثیر گذار جهت مبارزه با این حقوق های نجومی و تخلفات اقتصادی از جمله مردم، رسانه ها و خبرنگاران و دیگر اشخاص پیگیر باشند تا چنین خطراتی از چهره ملکوتی نظام اسلامی برطرف شود.

شجونی ادامه داد: دستگاه های اجرایی و مسوول در کشور همانند قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی و یا خطیبان نماز جمعه، همه درخواست مبارزه قاطع و جلوگیری از بروز چنین حقوق های نجومی و فسادها را داشته اند اما کار اجرایی و عملی چنین مساله ای در دست دولت است و بایستی دولت خواست همگانی جامعه جهت برخورد با مدیران متخلف و صاحبان فیش های نجومی را انجام دهد که همه در انتظار این موضوع هستند. دریافت حقوق های نجومی از سوی مدیران و مسوولین، چهره نظام را لکه دار کرده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان پیرامون برادر روحانی نیز خاطرنشان کرد: در رابطه با اشخاصی همچون حسین فریدون و تخلفات اقتصادی وارده بر وی می توان گفت که اگر ریشه فساد موجود باشد، بایستی این مساله از جامعه ریشه کن شود در غیر این صورت فساد در همه جامعه جوانه می زند و همه را فاسد می کند. مردم منتظر اقدام شفاف و سریع از سوی مسوولین و نهادهای ذیربط با این معضل هستند.
ارسال نظرات