گردهمایی تبیینی ترویجی فرهنگ نهادی کارکنان ناحیه چایپاره برگزار شد
سرگرد پاسدار حاجی زاده با نمایش دادن پاورپوینت تصویری به انواع مارک ها و برندهای تولیدی صهیونیست ها در سطح دنیا اشاره کرده و هدف از آنها را جنبه های تبلیغی و مالی صهیونیست ها و انتقال پیام و فرهنگ خود به کشورهای هدف را از طریق این مارک ها و برندها عنوان کردند .
وی به آثار و پیامدهای استفاده از این محصولات تولیدی دشمنان اشاره کرده که باعث می شود تولید داخلی ما کم رونق شده و سرمایه ها به جیب کمپانی های صهیونیستی سرازیر شود و از نظر فرهنگی و اعتقادی نیز آحاد جامعه یواش یواش بسوی آنها سوق پیدا کنند که از مهمترین خواسته های استکبار و صهیونیست ها می باشد چراکه در لابلای این علائم و مارک ها پیامهای مهم فرهنگی نهفته است .
وی راه مقابله را اولا" آشنایی با مارک ها و برندهای صهیونیست ها و استکبار دانسته و ثانیا" خرید و استفاده از تولیدات داخلی را مهمترین راه بیان کردند که مورد تاکید امام خامنه ای (مدظله العالی) می باشند .