خبرهای داغ:

گردهمایی تبیینی ترویجی فرهنگ نهادی کارکنان ناحیه چایپاره برگزار شد

گردهمایی تبیینی ترویجی فرهنگ نهادی کارکنان ناحیه چایپاره با موضوع « ترویج بصیرت دینی و عمل انقلابی » در نمازخانه ستاد و با حضور کلیه کارکنان رسمی و وظیفه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۲۴۳۹۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این گردهمایی مدیر عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه با اشاره به افزایش بصیرت دینی و عمل انقلابی کارکنان به موضوع دشمن شناسی و آشنایی با جنگ نرم دشمن و به اقدامات عملی دشمنان در زمینه های مختلف پرداختند .

سرگرد پاسدار حاجی زاده با نمایش دادن پاورپوینت تصویری به انواع مارک ها و برندهای تولیدی صهیونیست ها در سطح دنیا اشاره کرده و هدف از آنها را جنبه های تبلیغی و مالی صهیونیست ها و انتقال پیام و فرهنگ خود به کشورهای هدف را از طریق این مارک ها و برندها عنوان کردند .

وی به آثار و پیامدهای استفاده از این محصولات تولیدی دشمنان اشاره کرده که باعث می شود تولید داخلی ما کم رونق شده و سرمایه ها به جیب کمپانی های صهیونیستی سرازیر شود و از نظر فرهنگی و اعتقادی نیز آحاد جامعه یواش یواش بسوی آنها سوق پیدا کنند که از مهمترین خواسته های استکبار و صهیونیست ها می باشد چراکه در لابلای این علائم و مارک ها پیامهای مهم فرهنگی نهفته است .

وی راه مقابله را اولا" آشنایی با مارک ها و برندهای صهیونیست ها و استکبار دانسته و ثانیا" خرید و استفاده از تولیدات داخلی را مهمترین راه بیان کردند که مورد تاکید امام خامنه ای (مدظله العالی) می باشند .

ارسال نظرات