با شعار «الگوی زندگی ما جهاد همیشگی شما یا علی ابن الموسی الرضا(ع)»:

نهمین جشنواره زیر سایه خورشید در سراسر مازندران اجرا می شود

شمشیربند با تاکید بر پوشش تمام سطح استانی نهمین جشنواره زیر سایه خورشید، اذعان کرد: خادمان و پرچم متبرک بارگاه مطهر امام رضا(ع) دوشنبه در صبحگاه مشترک ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۸۷۲۴۲۶۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در مازندران، با اشاره به برنامه‌های پیش روی این کاروران، تصریح کرد: کاروان خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) یکشنبه شب وارد فرودگاه دشت ناز ساری می‌شوند و برنامه‌های جشنواره از صبح دوشنبه 18 مرداد در استان آغاز به کار می‌کند.
 
به منظور تبیین برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید و حضور خادمان آستان قدس رضوی با دبیر این جشنواره در مازندران به گفت‌وگو نشستیم.
 
پیروز شمشیربند با اشاره به آغاز دهه کرامت اظهار کرد: جشنواره زیر سایه خورشید در سطح بین‌المللی و در داخل نیز در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود که استان مازندران نیز یکی از استان‌های میزبان این مراسم معنوی و باشکوه است.

وی با بیان اینکه نهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید به سبب تعداد کثیر برنامه‌های پیش‌بینی شده در استان برای جشنواره، میزبان کاروانی متشکل از دو گروه پنج نفره از خادمان حرم امام رضا(ع) و تعدادی مداح و مبلغ که پرچم متبرک حرم آن حضرت را به همراه دارند است.

شمشیربند با تاکید بر پوشش تمام سطح استانی نهمین جشنواره زیر سایه خورشید، اذعان کرد: خادمان و پرچم متبرک بارگاه مطهر امام رضا(ع) دوشنبه در صبحگاه مشترک ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه بیش از 150 برنامه شاخص برای این کاروان در استان در نظر گرفته شد، ابراز کرد: بعد از صبحگاه مشترک ناجا کاروان زیر سایه خورشید با حضور در دفتر سایت تحلیلی خبری بلاغ نشست رسانه‌ای با اهالی رسانه خواهند داشت.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در مازندران، دیدار با خانواده های شهدا، ائمه جماعت، نماینده ولی فقیه در استان و حضور در مناطق محروم را از اهم برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در مازندران اعلام کرد.

شمشیربند در تشریح برنامه‌های خاص این جشنواره در مازندران، گفت: حضور بین زندانیان، سالمندان، ایتام و آسایشگاه‌های بهزیستی و جانبازان از برنامه‌های شاخص این کاروان است.

وی شعار جشنواره امسال را «الگوی زندگی ما جهاد همیشگی شماست یا علی‌ابن موسی‌الرضا» اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه‌های شاخص امسال اطعام رضوی است که بیش از 15 هزار نفر در سطح مازندران اطعام‌دهی خواهند شد.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در مازندران، در پایان از موسسات فرهنگی سطح مازندران به منظور همکاری با ستاد استانی این جشنواره تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها