خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

جامعه زنان شیعه باید الگوی جامعه زنان عالم باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه جاهلیت مدرن دختران را به عنوان برده‌جنسی می‌فروشد، گفت: جامعه زنان شیعه باید الگوی جامعه زنان عالم باشد.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۵۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در همایش «دختران، حمایت‌های روانی و اجتماعی در راستای توسعه پایدار» بیان داشت: متاسفانه وضع دنیا و به ویژه کشور ما به گونه‌ای است که یک دختر از جنسیت خود احساس شرمندگی می‌کند در حالی که باید به خود افتخار کرده و شاکر پروردگار باشد.

وی عنوان کرد: دوران جاهلیت و پیش از اسلام و جاهلیت امروزه آن قدر در حق زنان بی‌مهری و ظلم کرده است که دختران از جنسیت خود احساس شرمندگی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه در دوران جاهلیت و قبل از اسلام دختران را زنده به گور می‌کردند و در جاهلیت مدرن امروزه نیز آنها را قاچاق می‌کنند، گفت: امروزه سود قاچاق زن از قاچاق موادمخدر بیشتر است.

وی با بیان اینکه در دنیای جاهلیت امروزه میلیون‌ها دختر را به عنوان برده جنسی می‌فروشند، عنوان کرد: در ۱۰ سال گذشته روزی ۷۰ تا ۸۰ دختر بالای ۱۴ سال از خانواده‌هایشان فرار می‌کردند که این دختران به دست آدمان گرگ‌صفت می‌افتادند.

محمدی با اشاره به اینکه چرا زنان باید به این سرنوشت گرفتار شوند، ادامه داد: اگر منصفانه گوش به ندای آسمانی می‌دادیم این همه در حق زن اجحاف نمی‌شد.

وی با بیان اینکه آمار نشان می‌دهد امروزه از هر چهار زن یک زن دچار خشونت است، افزود: یکی از عللی که زنان به این سرنوشت بد گرفتار می‌شوند خودشان و مردان سودجو است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه وقتی جامعه زن مصیبت‌بار شود آتش آن کل جامعه را فرا می‌گیرد، عنوان کرد: بیشترین خیر و برکت از طرف زنان است و مردان درصد کمی از این خیر و برکت را دارند.

وی با بیان اینکه جهالت بشر و خودخواهی مردان و هوش بالای زنان باعث شد آن قدر زن بی‌ارزش نشان داده شود که از زن بودن خود احساس شرمندگی کند، گفت: زن باید به جنسیت خود افتخار کند چراکه تمام عرصه‌های رشد و ترقی و سعادت را در اختیار دارد و از مردان پیشتاز است.

محمدی گفت: اگر بتوانیم جامعه زنان را اصلاح کنیم جامعه مردان را نیز اصلاح کرده‌ایم چراکه مردان در دامن زنان پرورش می‌یابند.

وی با بیان اینکه ما نباید از غربی‌ها تقلید کنیم چرا که آنان ضدبشریت هستند، گفت: غربی‌ها در سال میلیون‌ها کودک را می‌کشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه ارزش یک زن با فضیلت پیش خداوند بیشتر از هزار مرد بی‌ایمان است، عنوان کرد: جامعه زنان شیعه باید الگوی جامعه زنان عالم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات