شهردار منطقه 20 :

روز خبرنگار؛ یادآور کسانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در پیامی، روز خبرنگار را به تمامی تلاش گران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۸۷۲۳۷۹۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی، به مناسبت روز هفدهم مرداد، سال روز شهادت شهید محمود صارمی، پیامی با متن تبریک این روز، منتشر و برای تمامی خبرنگاران متعهد آرزوی موفقیت کرد.

متن پیام تبریک به این شرح است:

 نوشتن را خدا به شما یاد داد و به قلم قسم خورد و گفت: «اقرا باسم ربک الذی خلق».

هفدهم مردادماه مصادف شد با سال روز شهادت شهید بزرگوار محمود صارمی تا این روز همیشه به نام شما طلایه داران جبهه آگاهی نامیده شود. و به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید.

این روز فرصت مغتنمی است تا از زحمات بی دریغ و خالصانه اصحاب رسانه قدردانی شود. این روز در واقع یادآور حماسه آفرینی آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و خون خود را نثار کردند تا امنیت و آرامش مهمان همیشگی این کشور شود.

به این بهانه برای تمامی فعالان این عرصه، سلامتی و موفقیت روز افزون آرزو می کنم و یاد و خاطره شهیدان خبرنگار را گرامی می دارم.

همچنین به عنوان یکی از خادمین عرصه مدیریت شهری، از تمامی خبرنگاران، به ویژه آنهایی که با روحیه جهادی در انعکاس اخبار و رویدادهای شهری این منطقه جنوبی، ما را یاری دادند و ضمن انجام مسئولیت سنگین رسانه ای خویش، با انتقادهای سازنده، زبان گویای شهروندان این منطقه جنوبی بودند، مراتب تشکر و سپاس را دارم، باشد که در پناه ایزد منان در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی همچنان پایدار بمانند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار