یکصدمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه/۴

کشف تنها 27 تن مواد مخدر در تیر و مرداد سال جاری/ ما با آمریکا به دلیل بد عهدی‌ها، هیچگونه حرف و صحبتی نداریم

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تنها در تیر و مرداد ماه سال جاری ۲۷ تن کشف انواع مواد مخدر داشتیم، اظهارداشت: ما با آمریکا به دلیل بدعهدی‌ها، هیچگونه حرف و صحبتی نداریم.
کد خبر: ۸۷۲۳۷۱۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در یکصدمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در روز خبرنگار اظهارداشت: در تیرماه سال جاری بیش از 18 تن انواع مواد مخدر کشف شده که این مقدار تنها در گزارشات ارسالی به قوه قضاییه مندرج بود.

وی افزود: تا نیمه مرداد سال جاری نیز بیش از 6 تن کشفیات مواد مخدر بوده است.

اژه‌ای تصریح کرد: کشف 2 تن در استان کرمان و همچنین یک تن در سیستان و بلوچستان تنها بخشی از کشفیات مرداد سال جاری است.

وی با اشاره به اظهارات مدعیان حقوق بشر نسبت به بازداشت قاچاقچیان مواد مخدر گفت: وقتی فردی هزاران انسان را به وسیله قاچاق مواد مخدر بی خانمان کرده و آنها را به سوی مرگ و گرفتاری‌های دیگر سوق می‌دهد باید با او مبارزه کرد اما مدعیان حقوق بشر نسبت به بازداشت و مجازات این افراد اعتراض دارند.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اظهارات حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی در یکی از سخنرانی‌های اخیر خود افزود: ما با آمریکا به دلیل بد عهدی‌های متعدد آنان به خصوص در موضوع برجام هیچگونه حرف و صحبتی نداریم اما می‌توانیم در مورد بقیه کشورهای غربی و اروپایی‌ها در خصوص موضوع حقوق بشر سخن گفته و با آنها حرف بزنیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها برای کسب منافع خود حاضرند انسان‌های دیگر را کشته و جنایت کنند اما ما حاضریم در مورد حقوق بشر با بقیه کشورها حرف زده و به آنها بگوییم که قوانین جمهوری اسلامی ایران در خصوص حقوق بشر بیشتر از قوانین آنها مدافع حقوق بشر و انسان‌هاست.

معاون اول قوه قضاییه اظهارداشت: ما در گفت‌وگو با با غربی‌ها و اروپایی‌ها به آنها اعلام خواهیم کرد که اسلام، قرآن و جمهوری اسلامی ایران بیشتر از شماها که مدعیان حقوق بشر هستید حامی انسان‌هاست.
ارسال نظرات