مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد

نقش بی بدیل خبرنگاران در انتقال شادابی به جامعه

ابراهیم نوروزی گفت: رسانه ها و خبرنگاران می توانند با فعالیت و کارهای موثر خود شادابی را به جامعه برگردانند و عملکرد موثری در این خصوص داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۳۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

ابراهیم نوروزی مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص نقش خبرنگاران و رسانه ها در تبیین مسائل و معضلات اجتماعی بیان داشت: رسانه همچون یک مدرسه سیار و بنگاه هدایت در جامعه عمل می کنند.

وی افزود: نقش رسانه ها در معرفی اسلام واقعی و پذیرش فطرت های سالم نقش بی بدیلی است، رسانه ها و خبرنگاران می توانند با فعالیت و کارهای موثر خود شادابی را به جامعه برگردانند و عملکرد موثری در این خصوص داشته باشند.

مسئول بسیج رسانه البرز خاطر نشان کرد: با توجه به زحماتی که رسانه ها و خبرنگاران در بحث اطلاع رسانی و تنظیم خبر انجام می دهند،در این میان نگاه آنها به معنویت بسیار ارزشمند بوده و حتی ذخیره ای برای دنیا و آخرتشان است و آیندگان هم می توانند در این مورد قضاوت کنند.

نوروزی تأکید کرد: اصحاب رسانه در قلم زنی که دارند ضمن اینکه باید آبروی مردم را لحاظ کنند باید صحت و سقم مطالب را به درستی و دقیق بررسی کرده و بعد آن را منتشر کنند؛ رسانه به عنوان مشاور و همیار عمل می کند و باید از ظرفیت عرصه خبر و قلم خود بهترین بهره گیری لازم و شایسته را داشته باشد.

وی با اشاره به حضور اثر بخش خبرنگاران در جامعه تصریح کرد: بسیاری از خبرنگاران در شرایط مختلف آب و هوایی حضور دارند و کارهای بسیار خوبی می توانند انجام دهند و فعالیت کنند و شادابی را به جامعه انتقال دهند.

ارسال نظرات