کارگاه آموزشی امداد و نجات برای پرسنل اداره برق کهریزک

خبرگزاری بسیج: مسئول آتش نشانی باقرشهر از برگزاری کارگاه امداد و نجات، ایمنی وآتش نشانی برای پرسنل اداره برق کهریزک خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۳۳۸۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ رضایی گفت: کارگاه آموزشی امدادو نجات ، ایمنی و اطفای حریق توسط نیروهای مجرب آتش نشانی باقرشهر به مدیران و پرسنل اداره برق کهریزک آموزش داده شد .

وی افزود: مدیران و پرسنل اداره برق باید مهارت کافی و آمادگی های لازم را در مواجه با حوادث احتمالی و پیش رو داشته باشند تا بتوانند عملکرد مناسبی در مواقع ضروری از خود نشان داده تا در صورت لزوم از بروز حوادث که ممکن است در این اداره رخ دهد جلوگیری نمایند .

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از برگزاری دوره آموزشی ،ایجاد آمادگی هرچه بیشتر پرسنل اداره برق کهریزک و آمادگی در هنگام وقوع آتش سوزی است، اظهار داشت: در این کارگاه اطفاء حریق، آموزش امداد و نجات، آشنایی با نحوه عمل خاموش کننده ها و نیز آموزش استفاده از کپسول مختلف آتش نشانی و ایمنی در برابر حوادث آموزش داده شد .

وی تصریح کرد: در بحث حوادث آتش سوزی بیش از آنکه اصل موضوع موجب وارد آمدن خسارت شود، کمبود آگاهی پرسنل نسبت به مباحث ایمنی موجب افزایش تلفات می گردد، از این رو با ارائه آموزش های لازم به پرسنل و مدیران اداره برق سرعت عمل آنها را در برابر حوادث ارتقاء می بخشیم .لازم به ذکر است ؛ این کارگاه آموزشی با حضور مدیران و پرسنل اداره برق کهریزک توسط آتش نشانی شهرداری باقرشهر در ایستگاه شماره ۲ شهرداری باقرشهر برگزار شد.

ارسال نظرات