ایمنی بوستان های جنوب تهران بررسی می شود

خبرگزاری بسیج: معاون شهردار تهران در جریان بازدید از المان های شهری منطقه 20، افزایش امکانات تفریحی و ورزشی بوستان های این منطقه جنوبی را در دستور کار قرار داد.
کد خبر: ۸۷۲۳۳۷۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در جریان این بازدید گفت: همزمان با فصل تابستان و افزایش تقاضای شهروندی برای استفاده از فضاهای تفریحی و ورزشی، ایمنی بوستان های شهری بایستی به صورت مستمر از سوی نواحی مورد بررسی ارزیابی قرار گیرد.

یزدانی بر استفاده از روش های نوین به منظور صرفه جویی برای آبیاری فضاهای سبز اشاره کرد و افزایش امکانات عمومی و تفریحی از جمله مجموعه بازی کودکان، ست ورزشی، باربیکیو و آلاچیق برای تجهیز بیش از پیش بوستان های این منطقه جنوبی را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اهمیت لایروبی و پاکسازی کانال های فرعی و اصلی در اواخر مرداد ماه، گفت: لایروبی های به موقع از مهمترین اقدامات مدیریت شهری برای مدیریت بارش های پائیزه است که باید از سوی کارشناسان مورد توجه قرار گیرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در ادامه بر بهسازی و افزایش سرویس های عمومی در بوستان ها و فضاهای اسکان کارگری تاکید کرد و توجه بیش از پیش به این موارد را خواستار شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه 20 نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد از حوزه های مختلف خدمات شهری و فضای سبز این منطقه جنوبی گفت: افزایش مخازن پسماند، اجرای طرح مطالعاتی برای استفاده از ظرفیت مخازن صالح آباد و اعمال حمایت های ویژه از منطقه 20 در خصوص جمع آوری پسماند های فاضلابی از دیگر موارد مهم این بازدید بود.

ارسال نظرات