با امضای مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان و ورزشکاران پیشکسوت؛

کمپین حمایت از معلولان آسایشگاه کهریزک راه اندازی شد

خبرگزاری بسیج: نخستین کمپین حمایت از سالمندان و معلولان آسایشگاه خیریه کهریزک با حضور دکتر سید محمد رضا موالی زاده مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل دفتر وزارتی و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران پیشکسوت و جوان کشورمان در محل آسایشگاه خیریه کهریزک راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۳۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ این کمپین با حضور 50 تن از گروه های مختلف خوانندگان، هنرمندان، ملی پوشان و ورزشکاران جوان و پیشکسوت کشورمان از جمله سید محمد پنجعلی، مجید نامجو مطلق، کاظمی، کاشانی، آرش منتظر، پاکزاد، خجسته و... کلید خورد. تارا کسری یکی از هنرمندان نیز در حال نوشتن ترانه ای با مضون لطیف برای سالمندان، معلولان و مددجویان کهریزک است که بخشی از اثر وی در این همایش اجرا شد.

دکتر محسن پزشکی، مدیر روابط عمومی و بین الملل آسایشگاه خیریه کهریزک، هدف از راه اندازی این کمپین را آشنا سازی اقشار مختلف مردم بویژه هنرمندان و ورزشکاران با مجموعه کهریزک و فعالیت های این مرکز عنوان کرد و افزود: هنرمندان و ورزشکاران پیشکسوت با امضای این کمپین پیمان بستند که در راستای خدماتی که می توانند انجام دهند، تلاش کنند و متعهد شدند به عنوان سفیران مجموعه کهریزک، از طریق ارتباطاتی که با جامعه هنری و ورزشی در سطح جامعه  دارند، اقشار مختلف را با این مرکز آشنا کنند  خدمات و امکاناتی که در اختیار مددجویان قرار می گیرد معرفی کنند.

  دکتر سید محمد رضا موالی زاده مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل دفتر وزارتی هم قول داد که هماهنگی های لازم را با دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام دهد تا در راس هیاتی از نزدیک با فعالیت های این مرکز آشنا شود و نیز همکاری های لازم در حوزه فرهنگ و هنر برای معلولان کهریزک را انجام دهد.

بازدید از بخش های مختلف یکی از واحد های این مرکز و اجرای قطعات موسیقی توسط خوانندگان محبوب کشورمان به درخواست معلولان از دیگر برنامه های هنرمندان در این نشست صمیمی بود.

 

ارسال نظرات