اعتبارات بسیج علمی افزایش یافته است

رئیس بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور گفت: امسال بسیج علمی کشور نسبت به سنوات گذشته افزایش اعتبارات داشته است.
کد خبر: ۸۷۲۲۹۲۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین قدیانی صبح امروز در نشست سراسری معاونت‌های علمی، پژوهشی و فناوری سپاه کشور که در سالن جلسات فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز مسئولان بسیج علمی 32 سپاه استانی در این نشست حضور یافته‌اند.

وی افزود: به مدت سه روز در این نشست به دنبال این هستیم که برنامه‌های سال 95 را که در ابتدای سال برنامه‌ریزی شد، در اواسط سال بازخوانی کرده و میزان پیشرفت آن را بررسی کرده و همچنین برنامه‌ریزی کنیم که چه اقدامات و فعالیت‌هایی تا پایان سال باید انجام بگیرد.

رئیس بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور با بیان اینکه در این سه روز مسئولان بسیج علمی به سه کارگروه اساسی تقسیم می‌شوند، عنوان کرد: همه استان‌ها موظف شده‌اند که بر اساس فرمت‌ها و برنامه‌هایی که به استان‌ها ابلاغ شده ارائه برنامه و گزارش کار داده و ابتکاراتی که در این فرآیند انجام شده است، ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه امسال بسیج علمی کشور نسبت به سنوات گذشته افزایش اعتبار داشته است، بیان کرد: با توجه به این افزایش اعتبار به نظر می‌رسد یک جهش در بسیج علمی کشور ایجاد شود.

قدیانی گفت: با توجه به رویکرد مدنظر مقام معظم رهبری، اگر قرار است که جمهوری اسلامی ایران تمدن‌سازی داشته باشد باید کارآمدی نظام را اثبات کند و اثبات کارآمدی نظام در صورتی شکل می‌گیرد که بتواند بر اساس مولفه‌های بومی خود نمونه و الگوهایی را برای جهان اسلام و انسانیت مطرح کند.

وی تصریح کرد: برای مطرح کردن این الگوها سپاه پاسداران گام برداشته که ما در گام‌های اولیه هستیم و امیدواریم این اتفاقات رقم بخورد.
ارسال نظرات