به همت بسیج خواهران حوزه ۳۷۰ شفاعت:

جشن میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در شهرک 13آبان برگزار شد

خبرگزاری بسیج: مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور دکتر سید ناصر عمادی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۲۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور دکتر سید ناصر عمادی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و خانم قزلسفلی فرمانده بسیج خواهران حوزه ۳۷۰ شفاعت در مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی واقع در شهرک ۱۳ آبان برگزار شد.

 فرمانده بسیج خواهران حوزه ۳۷۰ در این مراسم اظهار داشت: حضرت معصومه (س) از زمره بانوان مومن و فداکاری است که در راه امامت و ولایت رنج های طاقت فرسایی متحمل شد، سختی ها و مشکلات سفر در کنار برادر را تحمل کرد و دم بر نیاورد.

وی با بیان اینکه سیره زندگی و ویژگی های شخصیتی و رفتاری آن حضرت نیز بهترین الگو برای دختران مسلمان ایرانی است، خاطرنشان کرد هرساله این مراسم همزمان با سراسر کشور، در محله ۱۳ آبان نیز برگزار می شود و امسال این مراسم با حضور دختران و زنان بسیجی در مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی برگزار شد.  

  دکتر عمادی نیز در سخنانی گفت: سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر   فرصتی است تا دقایقی را در خدمت بسیجیان عزیز باشیم، وی با اشاره به استفاده مفرط برخی زنان و دختران از مواد شیمیایی(لوازم آرایشی) تاکید کرد که استفاده بی رویه از لوازم آرایشی غیر استاندارد سلامت و شادابی پوست دختران و زنان را در معرض خطر قرار داده و منجر به بیماری های پوستی و دیگر عوارض که در آینده متوجه آن خواهند شد می شود.

وی ادامه داد: هرگونه استفاده از لوازم آرایشی و مواد شیمیایی موجب صدمه به بافت های پوست شده و در طی مدت زمانی التهابات و عفونت هایی در سطح پوست ایجاد می کند.

جشن بزرگ میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) برگزار شدجشن بزرگ میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) برگزار شدجشن بزرگ میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) برگزار شدجشن بزرگ میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) برگزار شد
ارسال نظرات