مدیرعامل گاز استان زنجان:

اجرای پروژه گازرسانی در ۲۲ روستای شهرستان طارم

پروژه گازرسانی در ۲۲ روستای پرجمعیت شهرستان طارم در نیمه دوم سال ۹۶ اجرایی می شود.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۲۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل گاز استان زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان طارم از اجرایی شدن پروژه گازرسانی در ۲۲ روستای پرجمعیت شهرستان طارم در نیمه دوم سال ۹۶ خبر داد و گفت: طبق نتایجی که کارشناسان در بعضی از شهرها در بهره برداری از گاز سی ان جی انجام می دهند و در هزینه صرفه جویی می شود پیش بینی می شود بعد از دیدن نتیجه کار این کارشناسان این اقدام در آینده در بعضی روستاهای این شهرستان عملی شود.

مهندس عسگریان با توجه به اینکه وصول مطالبات در شهرستان بالاست افزود: بخش اعظم دریافتی ها متعلق به سازمان هدف است بنابراین تعداد ۲۶ روستا در شهرستان طارم از نعمت گاز برخوردارند ۲۲ روستای پرجمعیت این شهرستان در نیمه دوم سال ۹۶ اجرایی خواهد شد.

همچنین در این نشست امام جمعه شهرستان طارم ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق(ع) خدمت گفت: امام جعفر صادق(ع) بنیانگذار مذهب شیعه در زمان فرق و مذاهب متعدد بود بنابراین آن حضرت بارها قسم یاد کرده اند کسی به ولایت ما نخواهد رسید مگر اینکه از دو خصلت خویشتن داری و تلاش در دنیا چه در زمینه خودسازی و عمران و آبادانی و کمک به مردم برخوردار باشد.

صادقی پور افزود: آن حضرت فرموده است هرکس دم از حق مداری بزند باید به سه خصلت دوستان و آشنایان خوب او ، کیفیت نماز و اینکه نمازش را در چه وقتی می خواند باید توجه شود بنابراین شفاعت آن بزرگوار برای شیعیان مرهون اهمیت دادن به فریضه مهم نماز است.

گفتنی است: جلسه شورای اداری شهرستان طارم با حضور نمایندگان مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان و سایر مسئولین ادارات این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

ارسال نظرات