خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا:

اقتصاد مقاومتی و نگاه بیداری اسلامی، درون مسیر دفاع مقدس نهفته است

کد خبر: ۸۷۲۱۸۴۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هشتمین دوره طرح ولایت دانشگاههای قزوین در همایش "جریان انقلابی و غیرانقلابی" که در دو شیفت صبح و عصر در سالن آمفی تئاتر شهدای گمنام دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.

 سردار عظیم ابراهیمپور، مشاوره فرمانده کل سپاه و جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا در این همایش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه 2 تفکر مدیریتی اظهار داشت:  دو تفکر مدیریتی بعد از زمان حضرت رسول (س) به وجود آمد که نخستین تفکر، اسلام اعتباری است، یعنی حکم خدا قرآن و حکم پیغمبر نداریم، حلال را حرام و حرام را حلال میکنیم، اما با روی کار آمدن امام علی (ع) تمامی این موارد به حالت اول خود بازگشت و این یعنی تفکر دوم اسلام حقیقی و این دین اسلام دین جمهوری اسلامی ایران است باتفکر اسلام حقیقی.

        اقتصاد مقاومتی و نگاه بیداری اسلامی، درون مسیر دفاع مقدس نهفته است

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران هم دو تفکر درونش موج میزند، اول تفکر انقلاب اعتباری که اشاره دارد به کافی بودن جهاد اسلامی و تمام نگاههای این طرز تفکر به غرب است، نحوه اداره دانشگاهها، ادارات، سازمانها و امثال آن همه رنگ و بوی غربی به خود میگیرد.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا بیان کرد: اما در تفکر نوع دوم یعنی انقلاب حقیقی صرف فقط درست کردن معیشت زندگانی نیست و نگاهی الهی به خود گرفته است، در زمان ریاست جمهری بنیصدر جنگ تحمیلی روندی کاملاً رو به شکست داشت چون این فرد از تفکر اعتباری پیروی میکرد اما امام راحل با سپردن جنگ به جوانانی همچون حسن باقری سبب پیروزی ما شد.      

 

          اقتصاد مقاومتی و نگاه بیداری اسلامی، درون مسیر دفاع مقدس نهفته است

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه نفوذ یهود در آیین انبیا به جهت تحریف و انهدام دین حق بوده، اذعان کرد: در طول تاریخ اسلام نیز همواره یهودیان به دنبال فرصت و بهانهای برای نفوذ بودند.


این مسوول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: دنیا به پیچ تاریخی نزدیک شده که هر چند صد سال یکبار تکرار میشود و سبک زندگیها را تغییر میدهد لذا در این راستا باید تفکر انقلابی و زندگی اسلامی را ترویج داد.


جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا با تاکید بر اینکه کشورهای دنیا به قدرت اسلام پی بردهاند  عنوان کرد: آمریکا نیز با علم به اینکه دنیا در حال حرکت از تمدن غربی به تمدن نوین اسلامی است به پای مذاکره آمده تا بتواند این پیچش تاریخی را به تعویق بیندازد.

ابراهیمپور با اشاره به حوادث سال ۱۹۴۵ و پایان جنگ جهانی دوم، گفت: دو کشور آمریکا و شوروی محور قدرت در آن زمان بودند که آمریکا تحت تاثیر صهیونسیتها درصدد براندازی شوری و تک قطبی کردن حاکمیت جهان برآمد که در جنگی سرد و در سال ۱۹۹۰ آن را محقق ساخت.

وی در ادامه به نحو نفوذ دشمنان در فکر و اندیشه جوانان اشاره کرد و گفت: اقدام از طریق تبلیغ برند کوکاکولا و مکدونالد در بین مردم، خرید تصمیم سازان و وعده به آنها و مدیریت یلتسین (رییس جمهور وقت روسیه) موجب حذف شوروی شد.

 
         اقتصاد مقاومتی و نگاه بیداری اسلامی، درون مسیر دفاع مقدس نهفته است 



این مسوول افزود: پیروزی انقلاب در سال ۱۹۷۹ کل معادلات جهان را تحت تاثیر قرار داد و در بین ملتها تنها شیعه است که با هدایت حضرت ولی عصر(ع) برای مدیریت جهان برنامه دارد.

ابراهیمپور با بیان اینکه نظام سلطه به دنبال مدیریت جهان با مرکزیت صهیونیست است، ابراز کرد: در نظام سلطه حلقهای از افراد وجود دارد که هریک عقبهای در مدیریت بنیادهای خیریه، اندیشکده و دانشگاهها داشته و شخصیتهایی چون اوباما تنها مهرههایی برای دستیابی به اهدافشان هستند.

وی با اشاره به سیاستهای نظام سلطه عنوان کرد: صهیونیست لازمه تسلط برجهان را احاطه بر قانونگذاری و تاسیس بنیادهایی همچون یونسکو و سازمان حقوق بشر دانسته تا قوانینی با خواست خود صادر کنند.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا در ادامه افزود: تسلط  برعلم راهکار دیگر است که با تعریف نظام آموزشی واحد که در آن به یادگیری سبک زندگی بیتوجهی شده، دانشآموزان را دچار کوته فکری میکند.

              اقتصاد مقاومتی و نگاه بیداری اسلامی، درون مسیر دفاع مقدس نهفته است     

ابراهیم پور اضافه کرد: صهیونیستها در تلاش هستند تا نخبگان را جذب و دانش آنها را در جهت منفی به کار بگیرند که در صورت محقق نشدن اهدافشان، اقدام به حذف اندیشمندان میکنند.

وی تاکید کرد: کوتاهی عمر افراد از طریق تسلط بر طب تغذیه و انقطاع بین نسلها و بالا رفتن سن ازدواج بحثهایی است که دشمنان اسلام در آن حساب شده عمل کردند.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا،در پایان ۸ سال دفاع مقدس را بهترین دوره تربیت مدیران برشمرد و خاطرنشان کرد: نظامهایی همچون رسانه، اقتصاد، خانواده و فرهنگ تحت سلطه صهیونسیتها هستند که باید جوانان در غالب حسن باقریها و افسران جنگ نرم و مانند خرمشهر آنها را آزاد کنند.

امروزه باید از دفاع مقدس درس گرفت و مسیر انقلاب اسلامی حقیقی و نوین را پیدا و استخراج کرد چرا که اقتصاد مقاومتی و نگاه بیداری اسلامی، درون مسیر دفاع مقدس نهفته است.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار