خبرهای داغ:
به همت حوزه 7 خواهران ناحیه ارومیه

کارگاه افزایش جمعیت در پایگاه های مقاومت بسیج خواهران برگزار شد

کارگاه افزایش جمعیت در راستای بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری درپایگاه های مقاومت بسیج خواهران به همت حوزه 7 فاطمه الزهرا (س) ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۱۷۲۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، خانم شیخلو فرمانده حوزه مقاومت 7 فاطمه الزهرا (س) در این کارگاه ضمن عرض خیر مقدم گفت : خانواده و حفظ و صیانت از آن از مهمترین مباحث اجتماعی است که مورد تأکید اسلام و قرآن قرار دارد وکارگاه افزایش جمعیت در راستای بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری و با هدف ارائه راهکارهای کاهش سن ازدواج ، تشویق جوانان به تشکیل خانواده و نیز ایجاد وپایداری امید وعاطفه درخانواده برگزار شده است .

وی با اشاره به اثرات افزایش جمعیت افزود: افزایش نسل انقلابی ومسلمان جامعه موجب ایجاد ترس ونا امیدی در دشمنان و بد خواهان انقلاب خواهد شد.

در ادامه خانم خوب سیرت کارشناس خانواده با بیان اهمیت توجه به خانواده با وجود هجمه فرهنگی دشمن به کشور خصوصاً مرکز خانواده ها گفت: هر خانواده ای که فرزند صالح و با تربیت دینی بیشتری داشته باشد قطعاً بنیان محکم تری خواهد داشت.

وی اظهار داشت: متاسفانه در سال های گذشته خانواده ها به داشتن فرزند کمتر تشویق شدند که خطر آن امروز جامعه ما را تهدید می کند و جمعیت کشور ما رو به کهنسالی پیش می رود.داشتن تک فرزند از لحاظ اخلاقی و عاطفی نیزخطرات زیادی برای خانواده دارد از جمله نبودن روحیه ایثار و از خودگذشتگی در فرزند و بالا رفتن سطح توقعات فرزند می باشد .

ارسال نظرات