خبرهای داغ:

اشرافیت مرزبانان بر مرزها با بهره گیری از تجهیزات فنی و الکترونیکی/ دستگیری 14 قاچاقچی و 25 تبعه خارجی

معاون هماهنگ کننده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تردد غیرمجاز و تجاوز مرزی، نیروهای مرزبانی با بهره گیری از تجهیزات فنی و الکترونیکی بر نوار مرزی به طور کامل اشرافیت دارند.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۲۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ محمد احمدی اظهار کرد: در راستای انسداد نوار مرزی و جلو گیری از ورود و خروج کالای قاچاق ، مرزبانان آذربایجان غربی طی هفته گذشته موفق شدند با انجام چندین عملیات مختلف در نوار مرزی برای برقراری امنیت و آرامش مرزها و مرزنشینان اجرا کنند.

وی افزود: در این راستا نیروهای مرزبانی موفق شدند 980 هزار نخ سیگار خارجی ، 24 هزار عدد قرص خارجی کشف کرده و یکصد راس احشام توقیف و 25 تبعه خارجی را دستگیر کنند.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: توقیف 15 دستگاه خودرو و دستگیری 14 نفر متهم در رابطه با کالاهای قاچاق جزء دیگر اقدامات مرزبانان آذربایجان غربی است.

احمدی با اشاره به مضرات کالاهای قاچاق به ویژه سیگار که سلامت افراد جامعه را به خطر می اندازد، تصریح کرد: مرزبانی برای جلوگیری از ورود و خروج قاچاق کالا عزم جدی دارد و این کار را همچنین در راستای کمک به تعالی اقتصاد داخلی انجام می دهد.

وی همچنین با اشاره به کنترل مرزها با تجهیزات الکترونیکی خاطرنشان کرد: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تردد غیرمجاز و تجاوز مرزی اقدامات گسترده ای در سطح مرزهای حوزه استحفاظی انجام می شود که امروزه نیروهای مرزبانی با بهره گیری از تجهیزات فنی و الکترونیکی بر نوار مرزی به طور کامل اشرافیت دارند.

ارسال نظرات