خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

اگر اصحاب رسانه نبودند عده‌ای بی‌سروصدا بیت‌المال را پایمال می‌کردند

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه خبرنگاری حرفه‌ای بسیار مقدس و سنگین است، گفت: اگر اصحاب رسانه نبودند عده‌ای بی سر و صدا بیت‌المال را پایمال می کردند.
کد خبر: ۸۷۲۰۹۹۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در دیدار با اهالی رسانه استان همدان ضمن تبریک هفته‌ خبرنگار اظهار داشت: هر فردی در هر جایگاه و مسئولیتی باید کار خود را به ‌خوبی انجام دهد.

وی افزود: خبرنگاران نیز باید آنچه را که وظیفه واقعی یک خبرنگار است، در حدی که مورد رضایت خدا و خلق خدا باشد به خوبی و بدون عیب و نقص انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه خبرنگاری یکی از پر مخاطره‌ترین کارها است، اظهار داشت: وقتی خبرنگاران برای تهیه گزارش به دل آتش و جنگ می زنند تا جرم و جنایت ظالمان را به تصویر بکشند و به دنیا نشان دهند، از خطر در امان نیستند.

وی عنوان کرد: خبرنگاری با تمام شئونات جامعه از قبیل جان مردم، امنیت مردم، رشد مردم و ورشکستگی و مشکلات جامعه پیوند دارد.

محمدی حقوق های نجومی را یکی از آفات زشت جامعه دانست و بیان کرد: اگر اصحاب رسانه نبودند این عده بی سر و صدا بیت‌المال را پایمال می کردند.

وی با بیان اینکه خبرنگاری حرفه‌ای بسیار مقدس و سنگین است، خاطرنشان کرد: صاحبان این حرفه باید عاشق کار خویش باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات