معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان:

همه والدین شهدا زیر پوشش طرح پایش سلامت در شهرستان زنجان هستند

در مجموع و بر اساس آمار حدود یک هزار و 409 پدر و مادر شهید زیر پوشش طرح پایش سلامت هستند.
کد خبر: ۸۷۲۰۶۹۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان گفت: طی چهار ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار دیدار با خانواده معظم شهدای شهرستان زنجان انجام شده است.

رحمان باقری افزود: بر اساس آمارهای ثبت شده طی فروردین ماه سال جاری 254 مورد دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان زنجان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: طی اردیبهشت ماه سال جاری نیز 480 فقره دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر شهرستان زنجان انجام شده است.

رحمان باقری در ادامه تصریح کرد: دیدارهای صورت گرفته با خانواده شهدا و ایثارگران در خرداد ماه سال جاری نیز 157 مورد بوده است.

معاون تعاون، درمان و مسکن اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان تعداد دیدارهای صورت گرفته در تیر ماه سال جاری را در سطح شهرستان با خانواده شاهد و ایثارگر 113 مورد اعلام کرد و خاطر نشان شد: در مجموع طی چهار ماه سال جاری یک هزار و چهار مورد دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان زنجان صورت گرفته است.

وی در ادامه در زمینه طرح پایش سلامت نیز با اشاره به اینکه تقریبا همه والدین شهدا زیر پوشش طرح پایش سلامت در شهرستان زنجان هستند، ادامه داد: در مجموع و بر اساس آمار حدود یک هزار و 409 پدر و مادر شهید زیر پوشش طرح پایش سلامت هستند.

معاون تعاون، درمان و مسکن اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان با بیان اینکه تقریبا بیش از 90 درصد از والدین شهدا در شهرستان زنجان مورد پایش قرار گرفته و پزشکان برای پایش آنها اقدام می‌کنند، خاطر نشان ساخت: حدود 165 نفر از این والدین شهدا نیز خدمات پرستاری از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دریافت می‌کنند.

ارسال نظرات