دیدار بسیجیان پایگاه امام علی (ع) ادارات قرچک با خانواده شهید نیکی

خبرگزاری بسیج: فرمانده پایگاه امام علی (ع)، مسئولان و بسیجیان حوزه ادارات شهرستان قرچک با مادر شهید اصغر نیکی از شهدای عملیات افتخار آفرین مرصاد دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۲۰۳۴۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد، مسعود مرسلپور، فرمانده پایگاه امام علی (ع) به همراه آرمان کادری، فرمانده پایگاه شهدای قرچک و بسیجیان حوزه ادارات این شهرستان با مادر شهید اصغر نیکی از شهدای عملیات افتخارآفرین مرصاد دیدار و گفتگو کردند.

مرسلپور در این دیدار ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و خانواده معظم آنان گفت: حضور در خانه شهدا برای مسئولان توفیق بزرگی است.

مرسلپور با بیان اینکه آسایش، آرامش و امنیت کنونی جامعه مرهون خون پاک شهداست، افزود: امیدواریم كه خداوند به ما توفیق دهد بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهیدان و امام شهدا باشیم و در این راه به دعای خیر شما عزیزان نیازمندیم.

گفتنی است شهید اصغر نیکی در شهرستان میانه متولد شد و پس از مهاجرت به تهران در شهرستان قرچک مسکن گزید و در جریان انقلاب و تظاهرات علیه رژیم شاه با اینکه نوجوان بود با دانش آموزان دیگر به تظاهرات می رفت و با نوشتن شعار و توزیع اعلامیه در انجام فرمان رهبری گام برمی داشت و سرانجام در عملیات مرصاد به شهادت رسید.

ارسال نظرات