حجت الاسلام سید محمد رضا رضی:

سران فتنه عمله وعروسکهای صهیونیست در ایران بودن/انتخاب مردم در 84آری به گفتمان انقلاب بود

حجت الاسلام سید محمد رضا رضی گفت:سران فتنه در سال 88 با ظاهری موجه و زیبا عروسک ها و عمله های صیونیسم در ایران بودند.
کد خبر: ۸۷۲۰۲۶۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ جلسه گفتمان انقلاب اسلامی باز خوانی خط امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای شب گدشته با حضور جمعی از جوانان انقلابی در محل بیت الزهرا(س) بافق برگزارشد. 

در این مراسم حجت الاسلام سید محمد رضا رضی پیرامون اهمیت ریشه واساس گفتمان انقلاب اسلامی گفت: مردم باید در مباحث سیاسی بصیرت و بینش لازم را داشته باشند تا با بی بصیرتی مثل زمان امیرالمومنین علی ( ع) ۲۵ سال ایشان خانه نشین نباشند.

وی افزود: از اول انقلاب جامعه ما درگیر دو جریان فکری یکی اسلام ناب محمدی ویکی اسلام آمریکایی بودیم. پس داستان تقابل دو جریان که هر دو در لباس اسلام هستند وجود دارد. شعار الله اکبر در هر دو جریان فکری، یکی در روز ۲۲ بهمن و دیگری در برج های بلند تهران در فتنه سال ۸۸ سرداده می شود.

رضی در مورد جریانهای فتنه سال ۸۸ و سران فتنه بیان داشت: سران فتنه در اصل عمله های فتنه بودند چون سران این فتنه در سازمانهای امنیتی آمریکا و اسرائیل بودند. موسوی و کروبی و خاتمی با ظاهری موجه و زیبا عروسک ها و عمله های صیونیسم در ایران بودند.

وی در ادامه اظهار داشت: بنیان گذار تفکر اسلام ناب محمدی امام راحل و در حال حاضر علمدار آن امام خامنه ای مدظله العالی که در مقابل اسلام آمریکایی قرار دارد و در مباحث گفتمان انقلاب اسلامی حرف ما شخص خاص نیست بلکه این دو جریان فکری است.

این روحانی در خصوص جان گرفتند گفتمان انقلاب اسلامی در سال ۸۴ تصریح کرد: بعد از انتخابات ۸۴ بیداری عمومی در کشور رخ داد و مردم به گفتمان انقلاب اسلامی آری گفتند.البته ما به عملکرد دولت نهم ودهم انتقاد های جدی داریم که باید پاسخ گو باشند اما حقیقتا در این ۸ سال انقلاب جان تازه ای گرفت.

وی افزود:به گفته یک کارشناس غربی باید جزو عجایب هفتگانه دنیا قرار داد که یک انقلاب بعد از نزدیک به ۳۰ سال عمر دوباره همان حرفهای انقلابیش زنده شود.

پیشگام عرصه وحدت بافق و بهاباد در انتخابات مجلس دهم در ادامه گفتمان انقلاب اسلامی شامل ۴ رکن اساسی توسط امام راحل را در جلد ۲۱ صحیفه اینگونه بیان کرد:

۱. رکن اول دیانت در کنار سیاست و این دو لازمه هم است.

۲. رکن دوم استکبار ستیزی

۳. رکن سوم سروری مستضعفان در جهان

۴. رکن چهارم عدالت محوری

این پژوهشگر نوع نگرش در مورد سیاست ودیانت بیان داشت: گفتمان انقلاب اسلامی می گوید دین از سیاست جدا نیست و به هم گره خورده است و معنی ولایت فقیه حاکمیت فقیه بر جامعه اسلامی است.در مقابل آن اسلام آمریکایی می گوید دین از سیاست جدا است. حکومت باید صرفا باید دموکراسی باشد که پشت این جریان یک نوع استعمار جدید است.

وی در مورد به بعضی از حرفها که در دوران اصلاحات توسط افراد خاص بیان می شد گفت: بعضا شنید می شد که بعصی از این جریانهای فکری در آن دوران می گفتند امام زمان ( عج ) را هم می توان استیضلاح کرد و حرف اخر را مردم می زنند. مشکل ما با جریان اصلاحات نیست بلکه با این نوع تفکرات که بر گرفته از اسلام آمریکایست هست.

ارسال نظرات