رونمایی از دو عنوان کتاب در حوزه ادبیات مقاومت و پایداری

کتاب‌های «یادگار امام» و «بی قراران وصل» از آثار پرویز بهرامی در سپاه ناحیه ابهر رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۲۰۰۲۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، آیین رونمایی از کتاب‌های «یادگار امام» و «بی قراران وصل» هشتمین و نهمین آثار پرویز بهرامی در حوزه ادبیات مقاومت و پایداری در سالن بصیرت سپاه ناحیه ابهر برگزارشد.

گفتنی است، آیین رونمایی از کتاب‌های «یادگار امام» و«بی قراران وصل» هشتمین و نهمین آثار پرویز بهرامی در حوزه ادبیات مقاومت و پایداری روز پنج‌شنبه 7 مردادماه در سالن بصیرت سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

این مراسم همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و برادران شهید «داود و علی اکبر رضایی» با حضور حجت‌الاسلام رحیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ابهر، حجت الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر، سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر و جمعی از مسئولین شهرستان، خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و اصحاب رسانه برگزار شد.

درابتدای این مراسم سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن تقدیر از زحمات نویسنده و مولف کتاب های حوزه دفاع مقدس پرویز بهرامی به مهمانان و مدعوین حاضر در مراسم خوش آمد گویی گفت.

در ادامه این مراسم مولف کتاب های ((یادگار امام ))و(( بی قراران وصل)) ضمن اشاره به اهداف خود از تالیف کتاب در زمینه حوزه ادبیات دفاع مقدس گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهاد نیست ،بنده هم سعی کردم با تالیف این دو کتاب یاد و نام همرزمان شهیدم را زنده نگه دارم.

پرویز بهرامی با اشاره به سرفصل های کتاب بیقراران وصال که در سه فصل ،فصل اول و دوم در خصوص زندگینامه شهیدان داود و علی اکبر رضائی و فصل سوم مقدمه و سخنان مولف می باشد، افزود: از همه کسانی که اورا در تالیف و گردآوری این دوکتاب مساعدت و یاری کردند تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه این مراسم غلامحسین رجبی فرمانده سابق سپاه ناحیه ابهر و همرز شهیدان داود و علی اکبر رضائی به بیان خاطره از این دو شهید پرداخت.

لازم به ذکر است،این مراسم با حضور فرزند و خانواده شهید داود و علی اکبر رضائی از کتاب ((یادگار امام ))و ((بی قراران وصل )) هشتمین و نهمین اثر جانباز اهل قلم پرویز بهرامی رونمایی شد. 

ارسال نظرات