خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در سومین کنگره شهدای شیروان عنوان کرد

شهدا عامل وحدت، خیرات و برکات در نظام اسلامی

سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در کنگره شهدای شیروان با اشاره به حربه های نرم دشمنان گفت: دشمن امروز سعی دارد بین مردم و مراجع با ایجاد شکاف، فاصله و اختلاف بوجود آورد.
کد خبر: ۸۷۱۹۹۰۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سردار جانباز علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در سومین کنگره شهدای شیروان با اشاره به حربه های نرم دشمنان گفت: دشمن امروز سعی دارد بین مردم و مراجع با ایجاد شکاف، فاصله و اختلاف بوجود آورد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم اظهار کرد: در این شرایطی که هجمه سنگین جنگ نرم علیه این امت برپا شده است دشمن در کمین ما نشسته و با ابراز و امکانات قصد نفوذ دارد که باید دست به دامان علما باشیم و ارتباط مان را با آنان عمق ببخشیم.

سردار علی فضلی با بیان اینکه شهدا عامل وحدت، خیرات و برکات در نظام اسلامی هستند گفت: پذیرش قطعنامه 598 در 27 تیرماه سال  67 از سوی ایران اسلامی یک آزمون و آزمایش بزرگ الهی برای امت امام و رزمندگان اسلام که در سنگر مبارزه حیات خود را سپری می کردند بود.

وی با بیان اینکه مردم و رزمندگان از این آزمایش سربلند بیرون آمدند افزود: اگر مقاومت اسلامی در بلاد اسلامی هویت پیدا کرده حاصل مجاهدت های خانواده های شهدا است وگرنه تمام مستکبرین قد علم کرده بودند و همه ظرفیت و توان خود را پای کار آوردند اما خوشنامی شما درس دیگری برای تاریخ شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما به دنبال دفاع از مظلوم، قرآن و عترت و دفاع از ولایت بودیم .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار