مسابقات بومی محلی خواهران بسیجی در مازندران برگزار شد/ یاد شهدای مدافع حرم در فضای ورزش خواهران هم طنین انداز شد

مسابقات روستایی بومی محلی خواهران بسیجی استان با یاد شهیدان مدافع حرم و دفاع مقدس، در قالب ۱۰ تیم در ۴ رشته ورزشی بومی محلی شامل هفت سنگ٬ طناب کشی٬ دال پلان و سه گانه با هم رقابت کردند.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۴۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، مدیر ورزش خواهران تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران گفت: مسابقات روستایی بومی محلی استانی خواهران بسیجی با یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان، شهدای مدافعان حرم و گرامیداشت شهادت رقیه رضایی شهیده شاخص سال کشور که در مکه به شهادت رسیده اند در سالن ۹ دی سپاه شهرستان محمود آباد برگزارشد.
جشنواره و مسابقات روستایی بومی محلی با یاد شهدای دفاع مقدس٬ مدافع حرم و شهیده رقیه رضایی، شاخص سال کشور دیروز در سالن ورزشی ۹ دی سپاه شهرستان محمود آباد برگزار شد.

مریم بانو گرجی افزود: در این مسابقات خواهران بسیجی استان در قالب ۱۰ تیم در ۴ رشته ورزشی بومی محلی شامل هفت سنگ٬ طناب کشی٬ دال پلان و سه گانه(حمل مشک٬ تیر اندازی با کمان به صورت سنتی و پرتاب وزنه ۴ کیلو گرم) با هم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره و مسابقات ورزشی روستایی بومی و محلی که تیم هایی از ناحیه مقاومت سپاه شهرستان های ساری٬ سواد کوه٬ سواد کوه شمالی٬ نوشهر٬ بابلسر٬ نکا٬ گلوگاه٬ بهشهر٬ بابل و ۲ تیم الف و ب از ناحیه مقاوت شهرستان محمود آباد شرکت کردند، گفت: تیم ناحیه مقاومت شهرستان ساری رتبه نخست را کسب کرد و تیم های ناحیه مقاومت شهرستان های بابل و گلوگاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

مدیر ورزش خواهران تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران گفت: تیم منتخب از برگزیدگان این دوره از مسابقات، برای شرکت در مسابقات کشوری که ۱۹ مرداد در استان کردستان برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

گرجی هدف از برگزاری این جشنواره و مسابقات ورزشی را حفظ و انسجام خواهران بسیجی٬ رفع اوقات فراغت آنها٬ تقویت روحیه ورزشی خواهران روستایی و احیای ورزش های روستایی بومی و محلی بیان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها