مهدی فقیه در گفتگو با «بسیج»:

تولیدات سینمایی دفاع مقدس کم رنگ شده‌اند

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به جای اینکه تولید فیلم و سریال ها با موضوع دفاع مقدس رشد کمی و کیفی پیدا کند، شاهد کم رنگ شدن آن هستیم.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۷۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
مهدی فقیه بازیگر سریال«لیلی با من است» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه آثاردفاع مقدس در سینمای کشورمان رو به کاهش است، گفت: متاسفانه به مرور زمان به جای اینکه تولید فیلم و سریال ها با موضوع دفاع مقدس رشد کمی و کیفی پیدا کند، شاهد کم رنگ شدن آن هستیم.
 
وی با انتقاد از عدم توجه جشنواره فیلم  فجر به فیلم های دفاع مقدس افزود: در جشنواره فیلم فجر به جز فیلم "ایستاده در غبار" که به زندگی شهید حاج احمد متوسلیان می پرداخت،سایر فیلم ها از این موضوع غفلت کرده بودند که واقعا جای سوال دارد.
 
فقیه افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی کار فرهنگی در کشور است باید در زمینه تولیدات سینمایی در حوزه دفاع مقدس قدم های بیشتری بردارد اما گویا این موضوع برایش کهنه شده است و سراغ آن نمی رود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مدیران فرهنگی به جای حمایت از فیلم های غیرارزشی، از تولیدات دفاع مقدس حمایت کنند چرا که دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است که باید بیشتر از این ها به آن پرداخته شود.
ارسال نظرات