خبرهای داغ:

مشکلات بهداشت و درمان خوی هم تقصیر دولت قبل است!

آقای هاشمی، اگر مشکلات بیمارستانهای خوی به حوزه کاری شما مربوط نمی‌شود، پس شفاف سازی کنید تا نماینده مردم خوی و چایپاره نیز بدانند مطالبات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود را از کدام وزیر دولت تدبیر و امید داشته باشند!
کد خبر: ۸۷۱۸۳۲۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از آذرنگاه، استراتژی "همه چیز تقصیر دولت قبل است" ماههاست که به هر شکل ممکنی مبتلا به دولت یازدهم گشته و این استراتژی اکنون وارد فاز جدید خود شده است، بطوریکه سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر چشم پزشک بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت یازدهم در گفت و گوی اخیر خود با ایرنا در توجیه عملکرد ضعیف وزارت متبوع خود در رسیدگی به مشکلات بهداشت و درمان شهرستانهای خوی و چایپاره گفته است: در روستای شوریک از توابع شهرستان خوی یک آتش سوزی اتفاق می افتد، بهترین اقدام ممکن را انجام می دهیم، یعنی برای اولین بار در جمهوری اسلامی 2 هواپیمای اختصاصی می فرستیم و مجروحان یک روستای دور افتاده را به بهترین مراکز کشور منتقل می کنیم. بعد چه می شود؟

نماینده محترم شروع به قضاوت و صحبت های ناصواب می‌کند!

آقای نماینده، اینکه آنجا گازکشی نشده، تقصیر من است؟ ساخت بیمارستان خوی را 25 سال پیش شروع کردند و هنوز 45 درصد هم پیشرفت ندارد؛ این تقصیر من است؟ یعنی برای کارهایی که طی 50 سال گذشته انجام نشده، من باید پاسخگو باشم!

با انتشار خبر مصاحبه وزیر بهداشت، این رسانه بعنوان حامی و پیگیر مطالبات مردم شهرستانهای خوی و چایپاره بر خود وظیفه دانست تا در پاسخ به جناب قاضی زاده بگوید، شاید عدم گازرسانی به روستاهای دورافتاده شهرستان خوی مربوط به کم کاری دولتهای گذشته و یا فعلی و حتی نمایندگان سابق مردم در مجلس باشد ولی اینکه شما در طول تصدی وزارت بهداشت و درمان، تنها یک قدم مثبت هم برای رفع مشکلات بیمارستانهای خوی بر نداشته اید، امری قابل تأمل است!

آقای وزیر! امروز بعضی‌ها زمین هم که می‌خورند، می‌گویند تقصیر دولت قبل است اما صراحتاً به شما می گویم که جنابعالی خودتان استاد خلف وعده هستید و برای نمونه به وعده مساعدت مالی که قولش را به امام جمعه شهر و نماینده وقت خوی داده بودید عمل نکردید که هیچ، بلکه دست پیش میگیری تا پس نیفتی؟!

آقای هاشمی شما که دولت تدبیر را منجی همه امورات کشور می دانید و سه سال است که همه قدرت در اختیارتان هست، پس چرا هیچ گشایشی در امورات کشور دیده نمی شود، البته این رسم شما تدبیر و امیدی هاست که همه تقصیرها و کم کاری ها را به گردن دولتهای قبل بیندازید و این امری کاملا طبیعی است و اگر این چنین نمی کردید باید به شما شک می کردیم.!

حال با این مصاحبه به مردم شهرستانهای خوی و چایپاره ثابت کردید که در سفر اخیر هیئت دولت به استان آذربایجان غربی، جنابعالی دست خالی آمده بودید و بیخودی تقصیر را به گردن این و آن نیندازید و با این رویه معلوم هست که به درخواست مردم خوی در ارتباط با سفر مجددتان به این شهرستان در جامه عمل پوشاندن به وعده اخیر خود، بازهم خلف وعده خواهید کرد هر چند که هم اکنون باخبر شدیم اعتباری از سوی بیت رهبری برای اتمام بیمارستان آیت الله خویی تخصیص یافته است.

با این حرفهای شما یاد جملات قصار استاد شریعتمداری افتادم که گفتند: سوراخ‌های نان سنگک هم تقصیر دولت سابق است، چراکه این سوراخ‌ها باعث شده مربا روی نان سنگک بند نشود و بیرون بریزد؛ معلوم نیست چرا دولت سابق این سوراخ‌ها را مسدود نکرده است؟ لذا از دولت تدبیر و امید انتظار داریم برای این مشکل هم مثل مسئله هسته‌ای تدبیری بیاندیشند.

ارسال نظرات