خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌غربی:

۲۰۰ زن سرپرست خانوار آذربایجان‌غربی خودکفا شدند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۹۶ زن سرپرست خانوار با دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به خودکفایی رسیدند.
کد خبر: ۸۷۱۸۳۰۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلال حسین‌زاده به تشریح فعالیت‌های اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی در حوزه خودکفایی مددجویان پرداخت و اظهار داشت: این اداره کل در سه ماه نخست امسال برای 196 زن سرپرست خانوار 24 میلیارد و 154 میلیون و 500 هزار ریال وام خودکفایی پرداخت کرده است.

وی گفت: این رقم در سال 94 برابر با 169 میلیارد و 86 میلیون ریال برای یک هزار و 204 نفر زن سرپرست خانوار پرداخت شده بود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال برای 470 زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان با هزینه کرد 465 میلیون و 750 هزار ریال آموزشهای مهارتی به منظور ایجاد زمینه اشتغال ارائه شده است.

حسین‌زاده افزود: سال گذشته نیز 563 میلیارد و 571 میلیون ریال وام خودکفایی به اعضای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اعم از سرپرست خانوار و زنان و فرزندان مددجو پرداخت شده و از این طریق برای 4 هزار و 11 مددجو اشتغال پایدار ایجاد شده است.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی در فصول تابستان فرصتهایی نیز برای مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت ایجاد می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل از طریق همکاری و تعامل با مراکز فنی و حرفه‌ای، خدمات آموزش مهارت را به مددجویان ارائه می‌کند بطوریکه برای 534 دانش‌آموز آموزرشهای مهارتی را با هزینه کرد 864 میلیون ریال ارائه داده است.

ارسال نظرات