حجت‌الاسلام شاه‌ حسینی در گفت و گو با «بسیج»:

در تفکر غیرانقلابی وزارت خارجه، امثال شیخ زکزاکی جایی ندارند

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در تفکر وزارت خارجه دیپلماسی این نیست که از چند کشور اسلامی و مظلوم دنیا حمایت کنند، بلکه دیپلماسی در نگاه آنها فقط 1+5 است.
کد خبر: ۸۷۱۸۲۱۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
حجت‌الاسلام شاه‌ حسینی مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص چرایی عدم پیگیری آشکار وضعیت شیخ زکزاکی در سفر وزیر امورخارجه به نیجریه و دیدارظریف با مقامات نیجریه عنوان کرد: تمامی اظهار نظرها و عدم اظهار نظرهای آقای ظریف و امثال او در دولت به نوع تفکری که در دولت حاکم است برمی‎گردد.

شاه‌ حسینی در توضیح این مطلب تصریح کرد: چه بسا یک یک نفر در فرانسه کشته شود یا عملیات تروریستی یا چاقوکشی رخ دهد آقایان اظهارنظر کنند، اما اگر ده ها یا صدها نفر از مسلمانان و شیعیان معتقد به آرمان‎های انقلاب در گوشه و کنار دنیا توسط عمال مستکبرین کشته شوند در نگاه آقایان، انگار اتفاقی نیفتاده است.

وی در ادامه این مطلب عنوان کرد: در تفکر وزارت خارجه دیپلماسی این نیست که از چند کشور اسلامی و مظلوم دنیا حمایت کنند، بلکه دیپلماسی در نگاه آنها فقط 1+5 است؛ یعنی اگر اتفاقی برای آنها افتاد آقایان باید اظهار نظر کنند، در حالی که کاش همین کشورهای 1+5 اگر یک اتفاقی برای کشور ما بیفتد حداقل ابراز تاسف کنند!

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: لذا با توجه به این تفکر حاکم بر دولت گلایه‎ای نیست و از این آقایان ما هیچ انتظاری نداریم شاید انتظار این را داشته باشیم اگر اتفاقی در کشورهای اروپایی رخ دهد خود آقای ظریف در جایی در تهران برای آنها شمع روشن کند، اما با یک شخص بزرگواری مثل شیخ زکزاکی که شاگرد مکتب امام (ره) است کاری ندارند.

شاه حسینی در خصوص چرایی این نوع رفتار دستگاه دیپلماسی عنوان کرد: این به علت این است که تفکر آقایان غیر انقلابی است و کاری با انقلابیون ندارند؛ همان دیپلماسی یقه بسته وکت و شلواری را دوست دارند و از این جهت خیلی اظهارنظرهای انقلابی را نمی‎پسندند!
ارسال نظرات