استاد دانشگاه در گفتگو با«بسیج»:

تشدید معضل اعتیاد نتیجه کم کاری ها در حوزه فرهنگ است

استاد دانشگاه گفت: معضلات اجتماعی همچون اعتیاد یک معضل فرهنگی است و کوتاهی هایی که در حوزه فرهنگ شده خود را در اینگونه مسائل و معضلات نشان می دهد.
کد خبر: ۸۷۱۷۸۹۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

احمدرضا بسیج استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به فراگیر شدن معضل اعتیاد و آسیب های ناشی از آن در جامعه اظهار داشت: بسیاری از مسائل اجتماعی ما زیر مجموعه مسائل فرهنگی بوده و در واقع ساختار و مبانی فرهنگی دارند.

وی افزود: معضلات اجتماعی همچون اعتیاد یک معضل فرهنگی است و کوتاهی هایی که در حوزه فرهنگ شده در اینگونه مسائل و معضلات خودش را نشان می دهد.

بسیج با اشاره به انتقادات صریح مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت فرهنگی کشور و هشدارهای ایشان به مسئولان در مورد ولنگاری فرهنگی گفت: متأسفانه معضل اعتیاد هم همچون بدحجابی ها و قاچاق کالا، واردات بی رویه کالا، از سوی مسئولان ذیربط مغفول مانده و با بی تفاوتی مسئولان روز به روز تشدید می شود و در حقیقت آنطور که باید و شاید با اینگونه معضلات در جامعه که آسیب های فراوانی هم دارند برخورد و مقابله جدی صورت نمی گیرد.

مسئول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری تصریح کرد: دولت و مسئولان کافی است فقط حل این معضلات را به بسیج بسپارند قطع به یقین ظرف 6ماه تا یک سال همه آنها برطرف و محو خواهند شد،اما متأسفانه دولت سنگ اندازی می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار