نماینده مردم بندرعباس در گفت‌وگو با «بسیج»:

سکوت علی مطهری در ماجرای فیش‎های نجومی سوال‌برانگیز است

حسین هاشمی گفت: آقای مطهری به عنوان نائب رئیس مجلس باید موضع خود را مشخص و اعلام کند که که آیا با این مخالف است یا موافق!
کد خبر: ۸۷۱۷۰۷۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
حسین هاشمی نماینده مردم بندرعباس در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص سکوت عجیب نایب رییس مجلس در موضوع فیش‎های نجومی، با بیان اینکه علت این سکوت را باید از شخص آقای مطهری پرسید عنوان کرد: آقای مطهری که در موضوعات مختلف موضع گیری می‎کند و به تعبیر خود وی که می گوید موضع گیری ما بر اساس عدل و انصاف است، برای ما نیز جای سوال است که چرا در این راستا سکوت کرده است؟

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه موضوع دریافتی‎های نجومی و نامتعارف مدیران دولتی کار درستی نبوده اظهار داشت: مقام معظم رهبری و بسیاری از مسئولین، روسای قوای سه گانه و مجلس نیز در این خصوص اعلام موضع و ورود پیدا کرده‎اند، از این رو انتظار جامعه هم از نمایندگان مجلس و شخصیت‎ها به خصوص آقای مطهری در جایگاه نائب رئیسی مجلس این است که در قبال چنین موضوعی موضع گیری کند.

هاشمی در خاتمه عنوان کرد: آقای مطهری به عنوان نائب رئیس مجلس باید موضع خود را مشخص و اعلام کند که آیا با این مخالف است یا موافق، آیا کار درستی بوده یا خیر و اینکه آیا باید پیگیری صورت گیرد یا نه!
ارسال نظرات