ناحیه مقاومت امام حسین(ع) قم برگزار کرد:

نشست فصلی راویان و مروجین شبکه فرهنگی روشنگران

گفتمان انقلاب اسلامی ، اقتصاد مقاومتی و آسیب های رسانه ها و فضای مجازی در نشست فصلی راویان و مروجین شبکه فرهنگی روشنگران حوزه 2 شهید قربانی استان قم مورد بحث وبرسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۱۶۹۸۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات ، نشست فصلی راویان و مروجین شبکه فرهنگی روشنگران با معاون فرهنگی و فرمانده - ناحیه امام حسین(ع) حوزه 2 شهید قربانی ( استان قم) در سالن جلسات حوزه برگزار شد.

در این نشست که با حضور قریب 120 نفر از اعضاء شبکه روشنگران در مورخه 30/4/95  از ساعت 15:30 الی 19:30برگزار شد، پس از تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی و پخش کلیپ بصیرتی، برادر قنبریان معاون فرهنگی ناحیه ضمن خوش آمد گویی و اعلام برنامه های نشست به تشریح شبکه روشنگری پرداخت .
سپس سرهنگ مختاران فرمانده ناحیه امام حسین (ع) حوزه 2 شهید قربانی (استان قم ) در خصوص اهمیت این شبکه و تبیین گفتمان ولایت و نکاتی پیرامون سخنرانی حضرت آقا در جمع دانشجویان دانشکده افسری و تربیت پاسداری پراخت.
در ادامه جلسه برادر بختیاری معاون فرهنگی استان در خصوص گفتمان انقلاب اسلامی سخنرانی کرد .
مبحث بعدی در خصوص اقتصاد مقاومتی و اهمیت آن در حال حاضر بود که توسط برادر عبدلی از بسیج مهندسی صنعت و معدن صورت گرفت.
آسیب های رسانه ها و فضای مجازی عنوان مبحث اخر و توسط حجت الاسلام مرادی ، مباحث این موضوع تبیین  شد.
در اخر هم برادر شاه احمد قاسمی مسئول شباب ناحیه به معرفی اجمالی و نحوه فعال سازی شبکه اجتماعی سلام پرداخت و از حضار خواست تا با نصب و استفاده از این شبکه و فعالیت در گروه ها و کانال ها به پر رونق کردن این پیام رسان ایرانی اهمیت دهند.

 

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات