خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهيد عاشوري سپاه خوي:

طرح جوانه هاي صالحين محيط سالم براي فعاليت جوانان است

درراستای کیفی سازی حلقه های صالحین ، طرح جوانه های صالحین با هدف جذب جوانان به بسيج و حضور در محيط سالم براي آموزش در پايگاه هاي تابعه سپاه خوي برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۷۱۶۲۰۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه شهيد عاشوري سپاه خوي در بازديد از اجراي برنامه هاي متنوع طرح جوانه هاي صالحين پايگاه شهيد غفيري با اين بيان كه دشمن هجمه گسترده ای را بر علیه جوانان به راه انداخته گفت: این هجمه دشمن بر علیه جوانان هدفمند و گسترده است و جا دارد كه ما نیز همانند آنها وارد عمل شويم تا سرمايه گرانقدري چون جوانان را از دست ندهيم.

سرهنگ دوم پاسدار رضا حاج عليقلي لو خاطر نشان كرد: بسیج به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن در تلاش است تا با امکانات محدود اما فعالانه در عرصه هاي مختلف وارد شود چرا كه در اين صورت است كه در برابر هجمه دشمنان مقابله خواهد كرد و در این مسیر نیاز به روحیه جهادی و کار شبانه روزی است تا دشمن را در توطئه های مختلفي كه طرح ريزي مي كند ناکام گذارد.

گفتني است كه اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي،عقيدتي ،آموزشي و ورزش از جمله كلاسهاي برگزار شده در طرح جوانه هاي صالحين حوزه شهيد عاشوري در پايگاه هاست.

ارسال نظرات