فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان

امنیت کردستان یک امنیت پایدار و قابل قبول است

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: امنیت کردستان امنیتی پایدار و قابل قبول است و حضور شبانه‌روز زائران راهیان نور در جای جای این استان گواه بر این مدعا است.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۰۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی امروز در افتتاحیه حسینیه یادمان شهدای سیرانبند بانه که با حضور قائم مقام وزیر تعاون، استاندار و مسئولان لشکری و کشوری استان برگزار شد، اظهار داشت: این لحظه، لحظه خوبی است که ما اقدامات انجام شده برای این مکان را قدردان باشیم.

به گفته فرمانده سپاه کردستان بیان کرد: در این استان بیش از 20 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است و جا دارد که ما برای هر کدام از این شهدای بزرگ یک یادمان داشته باشیم و اگر چنین کاری تحقق پذیر نیست چند یادمان خوبی در استان ایجاد کنیم.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر قدم‌های خوبی در راستای ایجاد زیرساخت‌های راهیان نور در کردستان برداشته شده است که وزارت تعاون این حسینیه را به عنوان بخشی از مصوبات راهیان نور در یادمان شهدای سیرانبند انجام داده است.

وی گفت: سپاه به عنوان خادمان شهدا از اعتبارات مصوب برای زیرساخت‌های راهیان نور به صورت بهینه استفاده می‌کند و آنچه را که نیاز باشد برای برآورد کردن نیازهای زائران راهیان نور مهیا می‌سازد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در ادامه گفت:‌ سیرانبند خط عزیمت و خط رهایی بسیاری از عملیات‌های برون‌مرزی کشور در استان کردستان بوده است و در جای جای این سرزمین خون‌های زیادی ریخته شده که می‌طلبد با وضو وارد کردستان شد.

سردار رجبی در ادامه تصریح کرد:‌ امنیت کردستان یک امنیت پایدار و قابل قبول است و حضور شبانه‌روزی زائران راهیان نور از اقصی‌نقاط کشور گواه این مدعا است که جا دارد از مدیرکل و مجموعه اطلاعات استان نیز که با اقتدار و در تراز انقلاب اسلامی در مقابله با ناامنی تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته نزدیک به 300 هزار زائران راهیان نور وارد کردستان شده و از یادمان‌های سروآباد، مریوان، بانه و سنندج بازدید کرده‌اند، گفت: امسال نیز پیش‌بینی می‌شود 300 هزار زائر راهیان نور به استان کردستان سفر کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری برخی کمبودها و غذاهای زیرساختی در بخش راهیان نور گفت: مشکلات راهیان نور در کردستان جاده‌های مواصلاتی و به خصوص مسیر شهرها تا یادمان‌های شهدا است که امیدواریم مسئولان محترم اجرایی همانگونه که در ساخت این حسینیه خوب اهتمام ورزیده‌اند به وضعیت راهها نیز توجه جدی داشته باشند.

سردار رجبی در پایان گفت: ایجاد دسترسی‌ها و اصلاح مسیر یادمان‌ها جدای از اینکه مسیر زائران راهیان نور را تسهیل می‌کند مورد استفاده روستاهای منطقه نیز قرار می‌گیرد.

پایان پیام.

ارسال نظرات