امنیت امروز کردستان زمینه‌ساز ارتقای شاخص‌های توسعه است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امنیتی که امروز در کردستان برقرار است زمینه توسعه و ارتقای شاخص‌های توسعه در استان را به وجود آورده است.
کد خبر: ۸۷۱۵۴۹۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی در یاد و خاطره شهید سردار قاسم نصراللهی و شهدای گمنام سیرانبند بانه که امروز در سالن گلشهر این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه شهادت هنر مردان خداست اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا، کردستان از امنیت پایدار برخوردار است.

وی افزود: امنیتی که امروز در کردستان برقرار است زمینه توسعه و ارتقای شاخص های دیگر در استان را بوجود آورده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه شهید نصراللهی از فرماندهان شاخص دوران 8 سال دفاع مقدس بود تاکید کرد: مردم‌مداری از اصلی‌ترین ویژگی‌های این سردار رشید سپاه اسلام بود.

وی افزود: همین خصیصه سبب شده بود مردم و رزمندگان این شهید بزرگوار را به عنوان الگویی از یک انقلابی تمام عیار بپذیرند.

سردار رجبی با اشاره به شهادت مظلومانه شهدای سیرانبند بانه گفت: این شهیدان در راه آرمان‌های انقلاب و حفظ دستاوردهای نظام جان خود را تقدیم کردند و امروز این مکان برای مردم و کاروان‌های راهیان نور یکی از پر افتخارترین اماکن شمال غرب کشور به شمار می‌آید.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر همچنین استقبال مردم از یادواره های شهدا را نشان از عشق و علاقه آنان به شهادت و راه شهدا دانست و گفت: تا زمانی که فرهنگ شهادت در بین آحاد جامعه وجود داشته باشد، کشور از گزند دشمن در امان است.

ارسال نظرات