رئیس‌کل دادگستری کردستان:

شبکه‌های مجازی برای پایین آوردن اعتقادات و ارزش‌ها و باورها ایجاد شده است

رئیس‌کل دادگستری کردستان گفت: اساسا بسیاری از شبکه‌های مجازی برای ایران و پایین آوردن اعتقادات و ارزش‌ها و باورها ایجاد شده است که بی‌احترامی به والدین، کوچک‌شمردن واجبات دین، از بین بردن قبح گناه، رابطه نامشروع بین پسر و دختر و برداشتن احترام در بین خانواده‌ها را ترویج می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۱۵۴۸۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی‌اکبر گروسی امروز در جلسه معاونت سازمان‌های قضائی و نظامی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در ستاد فرماندهی لشکر 28 پیاده کردستان برگزار شد، اظهار داشت: صیانت از حریم خانواده در این برهه زمانی باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد

رئیس‌کل دادگستری کردستان اضافه کرد: در این برهه زمانی که شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به نوعی جامعه و بخصوص جوانان را تهدید می‌کند، می‌طلبد تهدیدات را به مردم گوشزد کرد تا در دام این فضاهای غبارآلود گرفتار نشوند.

وی افزود: بسیاری از شبکه‌های اجتماعی برای ایران اسلامی ایجاد شده‌ و امروز در کنار شبکه‌های ماهواره‌ای، در بستر فضای مجازی ارزش‌های اسلامی و ایرانی مورد هجمه قرار می‌گیرد.

گروسی خاطرنشان کرد: اگر فضای مجازی فرصت‌های خوبی برای اطلاع‌یابی از رویدادهای روز و نیز مطالعه را دارد، اما تهدیدات آن بیشتر و بهره‌برداری نادرست از آن نگران‌کننده است.

معاون سازمان‌های نظامی و قضائی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: اگر پیشرفت تکنولوژی به گونه‌ای است که نمی‌توان محدودیت ایجاد کرد، اما می‌توان فرهنگ استفاده درست از آن را ترویج کرد تا بعد منفی آن نهادینه نشود.

وی یادآوری کرد: اساسا بسیاری از شبکه‌های مجازی برای ایران و پایین آوردن اعتقادات و ارزش‌ها و باورها ایجاد شده است که بی‌احترامی به والدین، کوچک‌شمردن واجبات دین، از بین بردن قبح گناه، رابطه نامشروع بین پسر و دختر و برداشتن احترام در بین خانواده‌ها را ترویج می‌دهند.

به گفته گروسی، اگر تمامی کشورها در تحریم ایران متحد بودند، اما فضای مجازی و امکانات استفاده از آن تحریم نشد، چون می‌خواهند با این روش‌ها پایه‌های ارزشی جامعه ایرانی را سست کنند.

وی در ادامه گفت: معاونت سازمان‌های نظامی و قضائی ستاد امر به معروف و نهی از منکر تمام تلاش خود را برای وظایف محوله بکار می‌گیرد و از ظرفیت‌های قانونی نیز برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی استفاده می‌کند.

ارسال نظرات