خبرهای داغ:
معاون وزیر راه وشهرسازی خبر داد

افتتاح بیمارستان 164 تختخوابی نهاوند تا پایان سال جاری

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه پروژه یمارستان 164 تختخوابی نهاوند باید تا پایان سال 95 به اتمام برسد، گفت: نظارت بر پیشبرد آن به صورت هفتگی لازم بوده و شخصاً نیز پیگیر این پروژه خواهم بود.
کد خبر: ۸۷۱۵۳۳۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
افتتاح بیمارستان 164 تختخوابی نهاوند تا پایان سال جاریبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، محمدجعفر علیزاده امروز در بازدید از پروژه بیمارستان 164 تختخوابی نهاوند اظهار داشت: در سطح کشور 40 بیمارستان در دست احداث است که بیمارستان 164 تختخوابی نهاوند یکی از بروزترین و استانداردترین بیمارستان ها است که تمام بخش‌های تخصصی در آن لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه در بخش مراقبت‌های ویژه در کشور تا حدودی مشکل داریم، افزود: در نهاوند با 17 تخت مراقبت ویژه این مشکل برطرف خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان نهاوند در بحث اعتبارات نیز 17 میلیارد تومان نیاز مالی دارد اما اگر نیاز مالی بیشتری نیز داشته باشد تأمین خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه باید تا پایان سال 95 به اتمام برسد و نظارت بر پیشبرد آن به صورت هفتگی لازم بوده و شخصاً نیز پیگیر این پروژه خواهم بود.

نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: نهاوند با داشتن یک بیمارستان خیر ساز نیازمند این بیمارستان دولتی است.

حسن بهرام نیا افزود: از مسئولین می‌خواهیم که خواسته و مطالبات مردم این شهرستان مد نظر قرار دهند چراکه این شهرستان از نظر اشتغال محروم‌ترین شهرستان کشور است بنابراین بومی گزینی کارکنان این بیمارستان را نیز در اولویت کار قرار دهند.

گفتنی است؛ بیمارستان 164 تختخوابی شهرستان نهاوند در سال 88 در زمینی به مساحت 3.6 هکتار در چهار طبقه شامل بخش‌های اورژانس، اتاق عمل، زنان و زایمان، کودکان و... کلنگ‌زنی شد و اکنون پیشرفت 85 درصدی دارد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات