خبرهای داغ:
مدیر کل ارشاد آذربایجان‌غربی:

شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی با رویکرد تقریب اقوام فعالیت می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به چند قومیتی بودن آذربایجان‌غربی، موضوع تقریب ادیان و مذاهب در اولویت‌ شورای فرهنگ عمومی استان قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۷۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی در جمع خبرنگاران آذربایجان‌غربی به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی پرداخت و اظهار داشت: امسال چند اولویت کاری برگرفته از دیدگاه اعضای شورای فرهنگ عمومی استان استعلام شده و در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفتمان اقتصاد مقاومتی را اولویت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی خواند و گفت: برخی از مشکلات و معضلات اجتماعی از جمله موضوع طلاق نیز در قالب این شورا پرداخته می‌شود چرا که متاسفانه تعداد ازدواج هر سال کاهش یافته و بر آمار طلاق افزوده می‌شود که این آمار شایسته کشور اسلامی نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تاکنون سه جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی به موضوع ترویج ازدواج و کاهش طلاق اختصاص یافته که نتایج جلسات مطلوب بوده و مصوبات خوبی در آن رخ داده است.

کریمی تقریب اقوام و ادیان و مذاهب را در آذربایجان‌غربی از دیگر اولویت‌های دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خواند و خاطرنشان کرد: برای اینکه صدای تفرقه در استان کم شود سلسله کارهایی در این راستا برنامه‌ریزی شده است.

وی افزایش سرمایه‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی معرفی کرد.

ارسال نظرات