خبرهای داغ:
بخشدار قهاوند:

اعتلاي ارزش‌هاي اسلامي و پاسداري از انقلاب آرمان شهدا بود

بخشدار قهاوند با اشاره به هدف والا و پر ارزش شهدا از ايثار و مجاهدت در راه خدا گفت: اعتلاي ارزش‌هاي بلند اسلامي و پاسداري از ميراث گرانبهاي انقلاب آرمان شهدا بود.
کد خبر: ۸۷۱۴۷۵۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین محققی امام جمعه قهاوند، سروان پاسدار سید روح الله حسینی فرمانده سپاه قهاوند و ابراهیم مولایی نیا بخشدار بخش شرا با خانواده شهید محمد حیدری در روستای نوده دیدار کردند.

بخشدار قهاوند در این دیدار گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

ابراهیم مولایی نیا به هدف والا و پر ارزش شهدا از ايثار و مجاهدت در راه خدا اشاره كرد و اظهار داشت: اعتلاي ارزش‌هاي بلند اسلامي و پاسداري از ميراث گرانبهاي انقلاب آرمان شهدا بود.

امام جمعه قهاوند نیز گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف ماست و حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام حسین محققی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

وی بیان داشت: تلاش همه ما در راستای خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی است که البته کمترین کار ممکن است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند نیز در این دیدار بیان کرد: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

سیدروح الله حسینی شاخص دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را ادای دین به آنان و زمینه‌ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا و هر آن کسی که برای حفظ این خاک ایثار کرده است، برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات