عفاف و حجاب نباید در یک هفته خلاصه شود / دشمن به مبارزه با حجاب آمده است

عفاف و حجاب به عنوان یک سیمای دینی و مورد تاکید دین ما است که باید مورد توجه قرار بگیرد لذا عفاف و حجاب مسئله‌ای است که نباید به یک هفته ختم شود دشمن در این حوزه می‌خواهد به کشور ما ضربه بزند و به اهدافش برسد.
کد خبر: ۸۷۱۴۵۴۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، مهرداد بابایی با اشاره به اینکه مسئله فرهنگ را همگان باید به آن توجه کنند و تنها مربوط به یک اداره نمی‌شود و نیاز به یک عزم ملی دارد، اظهار کرد: فرهنگ یک امر مهم وسیع و گسترده است که تنها به حجاب خلاصه نمی‌شود حجاب یک بخشی از مسئله فرهنگی است که به چشم می‌آید و مورد توجه قرار می‌گیرد و به عنوان یک آسیب جدی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تنکابن گفت: از شهرستان رامسر تا شرق مازندران تابلوهای تبلیغاتی بزرگ و کوچک از قبیل تبلیغ تولید کالا، پوشاک، غذا... در کنار جاده‌ها وجود دارد اما به ندرت می‌بینیم تابلویی در مورد حجاب یا حدیث و روایات باشد و دستگاه‌های فرهنگی در این موضوع کار نکردند.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب به عنوان یک سیمای دینی و به عنوان موضوعی که مورد تاکید دین ما است باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد، افزود: عفاف و حجاب مسئله‌ای است که نباید به یک هفته ختم شود باید بدانیم خانواده یک نهاد تاثیرگذار است و امروز دشمن به این نتیجه رسیده که به این حوزه دست پیدا کند می‌تواند به کشور ما ضربه بزند و به اهدافش راه پیدا کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تنکابن در ادامه بیان کرد: دشمن با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارد مثل مطرح کردن ماهواره و شبکه‌های متعدد قصد آسیب زدن به هویت دینی افراد جامعه را داشت که به همین بدحجابی‌ها ختم شد.

وی افزود: از شهرستان رامسر تا شرق مازندران تابلوهای تبلیغاتی بزرگ و کوچک از قبیل تبلیغ تولید کالا، پوشاک، غذا... در کنار جاده‌ها وجود دارد اما به ندرت می‌بینیم تابلویی در مورد حجاب یا حدیث و روایات باشد و دستگاه‌های فرهنگی در این موضوع کار نکردند.

بابایی با بیان اینکه دست‌ کم مسؤولان فرهنگی 10 درصد از این تابلوها را با پیام‌های فرهنگی مزین می‌کردند، تبیین کرد: ما چگونه برای جا افتادن بحث استفاده از کمربند ایمنی این همه تبلیغ، انیمیشن و برنامه ساختیم که برای مردم جا بیندازیم که این کمربند به خاطر سلامتی خودشان باید زده شود اما نیامده‌ایم انیمیشنی بسازیم که بگوییم اگر حجاب نداشته باشید چه آسیبی متصور آن است، انیمیشن عروسکی درست نکردیم که «دختر من با این وضع بری بیرون چه مشکلاتی برایت ایجاد می‌شود

وی افزود: مصرف‌گرایی، تبلیغات غلط و عدم توجه به مسائل ریز فرهنگی سبب می‌شود که یک بخش کار که بحث حجاب باشد خود را این گونه نشان دهد و سایر مباحث لایه‌های زیرین مثل اعتیاد، بیکاری، متزلزل شدن خانواده‌ها و طلاق به وجود آید.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تنکابن بیان کرد: ما جنگ وسیعی در این زمینه داریم مثل زمانی که در دهه نخست انقلاب جنگ به ما تحمیل شد هر چه در اختیار داشتیم از پیر، جوان، مرد و زن همه آمدیم پای کار تا در جنگ پیروز شدیم برای مقابله با جنگ همه باید تلاش کنیم فرهنگی که غربی‌ها می خواهند برای مردم ما جا بیاندازند را باید اساسی اصلاح کنیم.

بابایی در پایان گفت: این مجموعه در بحث نشست‌های روشنگری، هیأت منتظران عاشقان را تشکیل می‌دهد تا برای مردم و خانواده‌ها آگاه‌سازی و روشنگری انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها