نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

ماهواره دیانت مردم را از بین می‌برد

نماینده دوره نهم مجلس گفت: هم مردم و هم مسئولان باید هوشیار باشند و دنبال راهکارهایی برای استفاده درست باشند، آسیب هایی که رسانه های جدید در افزایش فساد و از بین بردن دیانت مردم دارند جبران ناپذیر است و کسی نمی تواند منکر آنها شود.
کد خبر: ۸۷۱۴۴۵۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
سید محمد سادات ابراهیمی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ماهواره یکی از رسانه های مهم و تاثیر گذاری است که باید به درستی از آن استفاده شود در حالی که در کشور ما زیرساخت لازم برای این مسئله ایجاد نشده است.

وی افزود: هم اکنون به دلایل مختلف از جمله عدم ورود بخش دولتی و خصوصی به این موضوع این ابزار فقط و فقط در دست دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفته است.

ابراهیمی تصریح کرد: هم مردم و هم مسئولان باید هوشیار باشند و دنبال راهکارهایی برای استفاده درست باشند، آسیب هایی که رسانه های جدید در افزایش فساد و از بین بردن دیانت مردم دارند جبران ناپذیر است و کسی نمی تواند منکر آنها شود.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ولنگاری فرهنگی که در جامعه شاهدش هستیم بخش عمده آن به خاطر ابتذالی است که این شبکه ها به خورد مردم می دهند و فرقه های انحرافی در ماهواره ها هم به مبانی دینی ما آسیب می رسانند و در مقابل ما نتوانستیم از یک اعتبار  در مجلس برای ایجاد شبکه هایی که مقابله به مثل کنند برخوردار شویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار