سالک کاشانی در گفتگو با «بسیج»:

ماهواره عامل اصلی ترویج سبک زندگی غربی/ مدیران فرهنگی نگاه حداقلی به اسلام دارند

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ماهواره ها با تغییر سبک زندگی یعنی با تغییر تغذیه و لباس وپوشش و آداب و رسوم و ظاهر و باطن سعی دارند زندگی غربی را در کشور ما ترویج دهند.
کد خبر: ۸۷۱۴۴۲۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
احمد سالک کاشانی نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه مدیران فرهنگی ما نگاه حداقلی به اسلام دارند.

وی افزود: در حال حاضر ماهواره ها با تغییر سبک زندگی یعنی با تغییر تغذیه و لباس وپوشش و آداب و رسوم و ظاهر و باطن سعی دارند زندگی غربی را در کشور ما ترویج دهند و ولنگاری فرهنگی که رهبر معظم انقلاب در مورد آن هشدار دادند بخش عمده اش به واسطه بی توجهی مسئولان به آسیب ماهواره ها است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: تهاجم فرهنگی وسیع دشمن در جریان جنگ نرم بعد از جنگ سیاسی آغاز شده و هر روز شدت می گیرد و عدم باور مجریان ما در مسائل فرهنگی باعث ولنگاری فرهنگی شده، نوع نگاه تصمیم سازان در دولت برای مسائل فرهنگی و سایر دستگاه هایی که در مسائل فرهنگی حضور دارند متناسب با نظام نیست.

سالک کاشانی تصریح کرد: وقتی هم که از فرهنگ صحبت می شود فقط پای موسیقی و تئاتر را به میان می کشند، البته اینها در فرهنگ ما موثرند ولی فرهنگ از نظرما یعنی احیای ارزش های اسلام ناب و مسئولان باید در این مسیر مردم را با مبانی اصیل اسلام یعنی قرآن آشنا کرده و با ادبیات روز و فرهنگ روز این موضوع را به نتیجه برسانند.

ارسال نظرات