بسیج رسانه میدان‌دار آموزش‌های فرهنگ‌محور باشد

مسئول سازمان بسیج رسانه همدان گفت: خلأ آموزش های تخصصی در همدان وجود دارد و بسیج رسانه می تواند با میدان داری در زمینه آموزش های فرهنگ محور، رسانه ها را از آسیب هایی که تهدیدشان می کند، آگاه سازد.
کد خبر: ۸۷۱۳۶۹۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

  به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم پاسدار عباس محرمی مسئول سازمان بسیج رسانه همدان  در این دیدار گفت: بسیج رسانه در دی ماه 91 با هدف تربیت نیروی تراز انقلاب و رسانه تراز انقلاب تشکیل شد.

محرمی اظهار کرد: تشکیل جبهه فرهنگی در برابر هجمه دشمنان و مقابله با جنگ نرم از دیگر اهداف این سازمان است که برای دستیابی به آن نیاز به افزایش سطح اطلاعات سیاسی و فرهنگی افراد فعال در حوزه رسانه است.

وی، تشکیل حلقه های صالحین به منظور بحث و تبادل نظر را از برنامه های بسیج رسانه در همدان عنوان کرد و افزود: در این حلقه ها، خبرنگاران پیرامون مسائل مختلف اعم از سیاسی، فرهنگی و اعتقادی با یکدیگر به گفتگو پرداخته و از حضور استادان مجرب در صورت نیاز به راهنمایی بهره مند می شوند.

محرمی با بیان اینکه بیشترین فعالیت رسانه ای در مرکز استان انجام می شود، اعلام کرد: علاوه بر مرکز در شهرستان های نهاوند، ملایر و تویسرکان نیز دفتر بسیج رسانه راه اندازی شده است.

وی، بازدید از رسانه ها، برگزاری جلسات ماهانه شورای بسیج رسانه و برگزاری میزگردهای اقتصاد مقاومتی و رسانه را از دیگر فعالیت های این سازمان در همدان عنوان کرد.

محرمی گفت: بیش از 600 فعال رسانه ای در استان وجود دارد که 30 درصد آنها جذب بسیج رسانه شده اند.

 

 

 

بسیج رسانه میدان‌دار آموزش‌های فرهنگ‌محور باشد

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان نیز گفت: نظام جمهوری اسلامی بر پایه ارزش های والای انقلاب تشکیل شده و خط قرمز رسانه ها براساس همین ارزش ها که با نثار خون شهدای بسیاری به دست آمده، تعریف شده است.

اکبر بهاروند افزود: دغدغه مقام معظم رهبری، رعایت خط قرمزها و پرهیز از مسائل حاشیه ای و گسترش روحیه امید و نشاط در جامعه است که رسانه ها نقش بسزایی در این زمینه دارند.

وی تصریح کرد: بازخوانی و ترسیم این خطوط از طرف بسیج رسانه می تواند رسانه ها را از هر نوع لغزش احتمالی و خطر فکری دور سازد.

بهاروند اظهار کرد: تا پیش از تشکیل بسیج رسانه، خلأیی در حوزه رسانه برای تبیین گفتمان حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب احساس می شد که امیدواریم با تلاش این سازمان برطرف شود.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه می تواند از سایر تشکل های رسانه ای پیشی گیرد، گفت: خلأ آموزش های تخصصی در همدان وجود دارد و بسیج رسانه می تواند با میدان داری در زمینه آموزش های فرهنگ محور، رسانه ها را از آسیب هایی که تهدیدشان می کند، آگاه سازد.

بهاروند، رعایت ارزش های انقلاب را مهمترین رویکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی دانست و افزود: این خبرگزاری با 80 سال سابقه فعالیت به عنوان رسانه ای فراجناحی و با هدف تعالی نظام در سراسر کشور فعالیت می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار