خبرهای داغ:

عمر مدیریت باسابقه ترین مسئول آذربایجان غربی به پایان رسید

با گذشت بیش از 25 سال از مدیریت حجت الاسلام و المسلمین فخری بر اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، بازنشستگی وی فرا رسید و طی روزهای آینده مراسم خداحافظیش با این اداره کل برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۱۳۲۳۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد فخری که باسابقه ترین مدیرکل آذربایجان غربی با دارا بودن بیش از 25 سال سابقه خدمت در این پست را دارد، بالاخره به دلیل بازنشستگی باید ردای این مدیریت را به فردی دیگر تحویل دهد.

فخری داماد امام جمعه سابق ارومیه و از تاثیرگذارترین چهره های شهر و استان در تصمیم گیری های سال های نه چندان دور بوده که در سال اخیر تحرک چندانی از خود نشان نداده بود.

او مدتی هم به عنوان مشاور امور روحانیت استاندار آذربایجان غربی برگزیده شد و اکنون در انتظار قرائت حکم تودیع خود می باشد.

هرچند در دوران مدیریتی وی انتقاداتی بر نحوه اداره و عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استانی و شهرستان های مختلف وارد بود، اما شاید با همین عملکرد هم یکی از برترین مدیران فرهنگی باشد که اداره و نظارت بر موسسات علوم قرآنی در سراسر استان، تعامل با جامعه مداحان و هیئات مذهبی، ارتباط با روحانیون و نیز قرابت فکری با ائمه جمعه دلیل همین موفقیت هایش بوده است.

فخری توانسته در سال های مختلف جزو مدیرات برتر کشوری باشد که با وجود شرایط خاص جغرافیایی، فرهنگی و بودجه ای در آذربایجان غربی در میان مدیرانی با بودجه های کلان و شرایط مساعد و مناسب فرهنگی و جغرافیایی خودنمایی کند.

حال که زمان خداحافظی این مسئول با سازمان تبلیغات اسلامی فرا رسیده، شایعاتی مبنی بر انتخاب افرادی از داخل و خارج تبلیغات اسلامی برای تصدی میز وی شنیده می شود که البته هیچکدام از این اسامی و شنیده ها از سوی منابع رسمی تایید یا رد نشده اند.

اما مهم ترین و پررنگ ترین چهره برای معرفی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی پس از حجت الاسلام فخری، حجت الاسلام و المسلمین محمد داداش زاده است که هم اکنون به عنوان ریاست تبلیغات اسلامی مهاباد یعنی یکی از موفق ترین رده های این اداره در آذربایجان غربی مشغول به فعالیت بوده و در سال های متمادی فعالیت های چشمگیر و اثرگذاری داشته است.

به هرحال، ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام و المسلمین فخریريال امید است تصمیم گیری مسئولین در انتخاب مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی به نحوی باشد که شاهد رونق فعالیت های مرتبط و نیز ارتقای سطح فعالیت های دینی و قرآنی در میان مردم باشیم.

ارسال نظرات