واکنش نماینده مجلس به معضل ریزگردها در گفتگو با «بسیج»:

خانم ابتکار، دوره حرف درمانی تمام شد!

اسداللهی گفت: فکر می کنم مردم دنبال اقدام عملی هستند و دوره حرف درمانی تمام شده است و خانم ابتکار هم باید این موضوع را بداند.
کد خبر: ۸۷۱۳۱۳۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴


غلامرضا اسداللهی، نماینده مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به انفعال سازمان محیط زیست برای مقابله با ریزگردها گفت:موضوع ریزگردها یکی از معضلات اساسی زیست محیطی هست که مردم شرق و غرب کشور را اذیت می کند متأسفانه سازمان محیط زیست به جای اقدام عملی که نتیجه اش برای مردم قابل مشاهده باشد؛ فرافکنی می کند و می گویند در افغانستان این طور شده اوضاع در عراق آن طور است اما اوضاع آبریز خوزستان و غرب کشور که علی رغم بارندگی هیچ اثر آنچنانی نداشته را نمی بینند لذا باید مسئولین مشکل را در جای دیگر جست و جو کنند.

اسداللهی افزود: در شرق کشور سال ها است که حرکت شن های روان مردم را اذیت می کند ولی هیچ اقدام عملی مشهودی را سازمان محیط زیست انجام نداده است وهمیشه به نوعی برخورد کرده که توپ را پاس داده در زمین دیگران. فکر می کنم مردم دنبال اقدام عملی هستند و دوره حرف درمانی تمام شده است و خانم ابتکار هم باید این موضوع را بداند.

وی خاطرنشان کرد: خانم ابتکار از شروع فعالیت دولت تاکنون هیچ اقدام خاصی انجام نداده و زمان درحال سپری شدن است و ایشان به عنوان مسئول یک دستگاه متولی باید پاسخگوی مجلس و نهادهای نظارتی باشد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار