تقارن هفته ورزش زورخانه ای و بسیج ورزشکاران مبین وجود مشی پهلوانی در جامعه بسیجی است/ 40 درصد ورزشکاران آمل در بسیج ساماندهی شدند

جانشین ناحیه مقاومت آمل: همزمانی سالروز گرامیداشت ورزش‌های زورخانه‌ای و بسیج ورزشکاران نشانگر روحیه و مشی پهلوانی در میان تمام اقشار بسیجیان است.
کد خبر: ۸۷۱۲۹۰۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، جانشین ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های سالروز گرامیداشت بسیج ورزشکاران گفت: تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان شهرستان، دعوت از خانواده‌های شهدا و دیدار با آنها، برگزاری همایش بسیجیان ورزشکار و معرفی ورزشکاران نمونه اخلاقی از مهم‌ترین برنامه‌ها است که با هدف فرهنگ‌سازی، گسترش منش پهلوانی و اخلاق‌مداری در ورزش اجرا می‌شود.

رمضان رنجبر با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج ورزشکاران، گفت: همزمانی سالروز گرامیداشت ورزش‌های زورخانه‌ای و بسیج ورزشکاران نشانگر روحیه و مشی پهلوانی در میان تمام اقشار بسیجیان است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های جذاب و متنوع با همراهی هیأت باستانی در راستای فرهنگ‌سازی ورزش پهلوانی برای بسیجیان و عموم مردم از برنامه‌های این روز است.

این مسؤول با اعلام تعامل اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل به عنوان مهم‌ترین حامی ورزش، خاطرنشان کرد: با همراهی این اداره اهداف بسیج ورزشکاران تأمین شده و شهرستان آمل توانسته به عنوان یکی از کانون‌های برتر و نمونه کشوری شناخته شود.

رنجبر با تاکید بر اینکه بسیج ورزشکاران آمل توانسته است با روحیه بسیجی که در میان تمام اعضا وجود دارد علاوه بر غلبه بر مشکلات پیشروی توسعه ورزش، گام‌های بلندی در جهت انگیزه‌مندی سایر بخش‌ها بردارد، گفت: این مهم موجب علاقه و حضور حداکثری ورزشکاران بسیجی در عرصه‌های قهرمانی و پهلوانی می‌شود.

وی از برگزاری دوره‌های مختلف در بین ورزشکاران بسیجی یاد کرده و افزود: برگزاری دوره‌های منش پهلوانی و بصیرت برای مربیان به عنوان مهم‌ترین عناصر تربیتی ورزشکاران از اقدامات بسیج ورزشکاران در آمل بوده که هدف از این اقدامات تربیت روحیه اخلاقی، اجتماعی و دینی جوانان همراه و همزمان با تربیت جسم و جان است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آمل یادآور شد: برگزاری همایش‌های یک‌روزه اخلاق، هیأت‌های مذهبی و دینی، اردوهای زیارتی، فرهنگی و تربیتی برای برای سرگروه‌های تربیتی، فضاسازی فرهنگی و معنوی به ویژه درج سخنان امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، شهدا و وصایای آنها در راستای تعلیم و تربیت شهدا در سالن‌های ورزشی، تجلیل از نخبگان ورزشی، اعزام کاروان‌های راهیان نور، بزرگ‌داشت ایام الله و مراسم‌های مختلف از دیگر برنامه‌های بسیج ورزشکاران در عرصه فرهنگ‌سازی است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت از محوری‌ترین اهداف بسیج است، بیان کرد: تعلیم و تربیت در جامعه ورزشکاران منجر به تغییر و اصلاح رفتار در تمام مردم و تسریع امور در جامعه شده و باعث رشد اجتماعی می‌شود.

رنجبر با اشاره به اینکه هم‌اکنون نزدیک به 4 هزار آملی در سازمان بسیج ورزشکاران ساماندهی شدند، اظهار کرد: این آمار بیش از 40 درصد از جامعه هدف 8 هزار نفری ورزشکاران آمل را در راستای ساماندهی شامل می‌شود.

وی گفت: با استقبال گسترده نسل جوان و نوجوان هر روز شاهد افزایش این آمار هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها