نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

ریزگردها حیات مردم را تهدید می کند

حقیقت پور گفت: مقابله با ریزگردها یک تلاش جدی می پذیرد و محوریت مقابله با این مسأله سازمان محیط زیست کشور است و این سازمان چه برای رفع مشکل داخل و چه مشکل خارجی به طور جد وارد شود و این معضل را حل کند زیرا ریزگردها زندگی و حیات مردم را تهدید می کند.
کد خبر: ۸۷۱۲۸۷۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

منصور حقیقت پور، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به معضل ریزگردها و انفعال سازمان محیط زیست برای مقابله با آن گفت: مسأله ریزگردها یک معضل بزرگی است که باید در مورد منشأ داخلی آن به طور جدی ورود کنیم.

وی افزود:در جنوب و غرب کشور بحث ریزگردها منشأ داخلی دارد ودلیل آن به خاطر سدهای جدیدی است که موجب خشک شدن برخی تالاب ها شده است

حقیقت پور عنوان کرد: مقابله با ریزگردها یک تلاش جدی می پذیرد و محوریت مقابله با این مسأله سازمان محیط زیست کشور است و این سازمان چه برای رفع مشکل داخل و چه مشکل خارجی به طور جد وارد شود و این معضل را حل کند زیرا ریزگردها زندگی و حیات مردم را تهدید می کند.

وی خاطرنشان کرد: لذا سازمان محیط زیست به واسطه وظایف ذاتی ای که به عهده آن است باید برای مقابله با ریزگرد ها اقدام کند و خانم ابتکار هم مسئول است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار